Nadide girmiş olduğu düşüncelerden Seyyid Ali'nin tekrar konuşması ile arındı.
"Bunu Ömer'e söyleyeceğim bugün. Adam boşuna umud etmesin. Bacımı onun için zorlayacak değilim ya!"Nadide,
"Ali bunu henüz Ömer'e söyleme." dedi kocasına yaklaşırken.Yanına gelen kadının elinde ki salatalığı alıp yemeye başladı Seyyid Ali. Doğrusu tadı fazlası ile güzeldi. Lakin genç adamın nezdinde bunun nedeni salatalığa Nadide'nin dudaklarının değmiş olması idi hiç şüphesiz.
"Imm... Tadı çok güzelmiş. Dudaklarının değdiği pekala belli." derken bitirmişti elinde ki salatalığı Seyyid Ali.
"Bırak şimdi salatalığı Ali." dedi Nadide.
"Tamam Papatya'm." Elini Nadide'nin açık saçlarına getirip, okşadı genç adam. Her daim bir temasta bulunmak istiyordu karısı ile.
"De bakalım, niçin demeyeyim Ömer'e?" diye sordu Seyyid Ali. Kuşkusuz merak ediyordu bunun nedenini."Bir de ben konuşayım Esma ile. Sen ağabeyisin Ali. Belki utanmış veyahut çekinmiştir senden. Konuşmayı ertele lütfen." diyen Nadide beklenti ile kocasının kara gözlerine bakmaya başladı.
Adamın gözleri çok güzeldi doğrusu. Nadide amacını unutup, kendini kaptırmak üzere idi. Lakin Seyyid Ali'nin yanağına bir buse kondurması ile toparlandı biraz olsun.
"Bana öyle bakma kadın..." dedi Seyyid Ali boğuk ve kalın bir sesle. Karısının bakışlarından oldukça etkilendiği besbelli idi.
"Nasıl bakıyormuşum?"
Kurumuş dudaklarını dili ile ıslattıktan sonra konuşmaya başladı Seyyid Ali.
"Derhal beni kendine kat, içimi doldur heybetinle. Kendimden geçir der gibi bakıyorsun Papatya'm..." dedikten sonra elini Nadide'nin ince beline koydu.Amma velakin Nadide hızlı arınmıştı isteğinden. Beline dolanan kolu geri çekti ve uzaklaştı Seyyid Ali'den. Sert çıkmasına gayret ettiği sesi ile,
"Arsız adam! Biz neyden konuşuyorduk, sen nasıl konuşmayı o hususa getirdin?!" diye sordu.Seyyid Ali'nin kıvrıldı dudakları.
"Getiririm ben evelAllah. Seni de hep getirdiğim gibi." dedi ve göz kırptı. Sonra da genç kadının kıpkırmızı olmuş suratına bakarak gür bir kahkaha attı ve ardından Nadide'yi daha fazla kızdırmadan çıktı mutfaktan.Merhaba herkese.
Sizi biraz fazla beklettiğimin farkındayım kusura bakmayın lütfen.
Aşağı yukarı iki veya üç bölüm kaldı Nadide'nin bitmesine.
Ondan sebep bölümlerin gelmesi gecikiyor.
Çünkü Esma ve Ömer'in de kitabı olacağı için onlara göre kurgulayıp yazıyorum.Şunu da söyleyeyim şimdiden.
Esma ve Ömer'in kitabı olan Sevda Esiri'ni Nadide'nin finalinden yaklaşık bir veya iki ay sonra yayımlayacağım.
Kızmayın lütfen, çünkü bu süreçte bekleyen kitaplarımı bitirmek ve öyle başlamak istiyorum.Son olarak yeni bölüm de kısa bir süre içinde gelecek.
Seviyorum sizi, Allah'a emanet olun.
🙏Sevgiler, Mavili Yazar. 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NADİDE (TAMAMLANDI)
General Fiction"KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR!" 'KİTABIMDA KÜFÜR ETMEYİN!' Nadide ŞAN. Seyyid Ali YILMAZ. Bir silah, bir kaza, bir ölüm, bir intikam ve tutkulu bir sevda... *** Seyyid Ali, "Birincisi sana dokunmayacağım ve asla benim kadınım olmayacaksın!" Bunu...