If you- Jungkook cover
Jungkook'un üzerime odaklanan gözleri kısılmıştı ama son anda normale dönerek gülümsedi "Evet üniversitede aynı bölümdeyiz, baya şaşırdık biz de" demişti.
Seulgi "ay ne güzel olmuş, ben Chaeyoung ortadan kaybolduktan sonra ona bir daha ulaşamamıştım" diye bana yöneltti bakışlarını.
Bir yandan da koltuğa oturmuştu.
"Yani insan nasıl tam da 12. Sınıfın ortasında çat diye kaydını aldırır, sonra da açıklama olarak sadece ,yurtdışına taşınıyoruz diye mesaj atar ki?" Dediğinde gözlerimi kaçırdım.Hayatımın en acılı zamanlarını senin önüne dökecek değildim.
Jisoo'ya bunu anlatmıştım. Annemle babamın vefat edişinden dolayı okulu bıraktığımı ablamla birlikte akrabalarımızın yanına Avustralya'ya taşındığımızı biliyordu.
Bu yüzden "neysee, eee hiç fotoğrafınız var mı o günlerden ikisi de göstermedi" demişti.
Ah akıllı arkadaşım hemen Jungkook'un oluşturduğu hikayeye yataklık yapıyordu.
Seulgi gülerek "ay olmaz mıı hepsi duruyor" diyerek telefonunu açtı.
Baya bi gerilere gitse de sonunda bulmuştu.
"Ay bakın bu basketbol oynayan Jungkook" göz kırparak ekledi "gelmiş geçmiş en tatlı kaptan oydu"
Sonra yana kaydırdı "ahh işte Chae 'yi de çekmişim, kamerasını yanından asla ayırmazdı derdim hep daha fazla boynunda onunla gezersen boyun kamburu olacaksın" diye .
Jisoo ekrana eğilerek "Ah Chaeyoung lise yıllarında bile çok güzelmişsin" demişti.Seulgi de gülerek "eh" dedi "gerçekten güzeldi ama gözleri kördü aynaya bakınca ne görüyordu hiçbir fikrim yok" bana sırıtarak ekledi " ona da baya teklif eden oldu ama herkesi sanki etrafında duyduğu sinek vızıltısıymış gibi elinin tersiyle itti." Dediğinde sinirlenmiştim.
"Hayır" dedim "asla öyle davranmadım"
Omuz silkerek "eh neyse sonuçta reddettin demi?"Jungkook'un bakışlarından kaçmak için kafamı yerden kaldırmıyordum.
Seulgi'yle bir süre daha durduktan sonra işim olduğunu söyleyerek oradan ayrıldım.
Evet belki sobelenmiştim ama oyunu yeniden kurabilirdim, eskisi gibi davranırsam her şey çözülebilirdi.
Değil mi?Sonraki iki hafta Jennie ve Jisoo'yu görüşmek için ara sıra evime davet ettim. Onlarla bağımı koparmak istemiyordum ama Jungkook'la görüşme riskini alamazdım.
Onlar bu durumdan pek hoşlanmasa da en azından bağımı koparmadığım için mutlulardı.
İkinci şarkım üzerinde çalışıyorduk ,bu sefer Namjoon'la çalışmam gerektiğinden sık sık şirkete gider olmuştum . Bu sayede ablamı da görüyordum.
Sözleri tamamlayıp şarkıyı kaydettiğimizde biran önce yayınlamak istiyordum yine çünkü bu şarkı Jungkook'a ikinci cevabımdı.Namjoon: yayınlıyoruz chaeyoung..
(23.55)
>evet tam 00.00'daNamjoon: tamamdır
(00.00)
>teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burning for you// RoséKook
Fanfiction(Tamamlandı) Kaç senedir kaçıyorum senden, bugün sen ebe olduğundan habersiz ,tek başıma oynadığım saklambaçta sobeledin beni. 2021||