City girls- Lisa dance cover
Sen beni gerçekten hatırlıyor musun?
Kendi sesim kulaklarımda çınladı
E-evet" dedim.
"Ben aslında-"
dediği sırada kapı zili çaldı. Ve gözlerimizin arasındaki bağı kopardı.Sinirle kalkıp kapıyı açtığımda karşımda kızlar duruyordu. Jungkook da peşimden gelmiş keman çantasını sırtına takmıştı.
Kızlar Jungkook'u görünce şaşkınlık nidaları çıkardılar.
"Sen de mi burdaydın Jungkookie?" Diye imayla sırıtan Jisoo'ya karşılık Jungkook sakince "kemanları karıştırmışız onu bıraktım şimdi de gidiyorum" demiş aralarından sıyrılmıştı.Kızlar hızla içeriye girerken "ne oldu? Ne konuştunuz?" Dediklerinde şaşkınca onlara baktım "ne demek ne konuştuk?" Sonra yüzlerine baktım.
"Offf" dedim yüzümü sıvazlarken "anladınız demi?"
İkisi de sırıtarak peşimden geldi.
Mutfağa geçtiğimizde onlar bar taburelerine oturmuşlardı."Peki o anladı mı?"
Jisoo'yla Jennie aynı anda kafalarını hayır anlamında salladı.
"Saf o ,diğerleri de anlamadı tabii ki, sadece şaşırdılar ama ablandan dolayı empati kurduğunu düşündüler."
Gözlerimi kaçırarak Jisoo'ya baktım "peki Tae?.."
Bana gözlerini devirirken "amaan chae onu mu dert ediyorsun? Ağzının payını verdiğin iyi oldu çocukla dalga geçmekten başka yaptıkları bir şey yoktu" dediğinde hafifçe gülümsedim."Ee" dediler ben dolaptan kimchi yahnisi için malzemeleri çıkarırken.
"Nasıl oldu bu? Sen yani Jungkook'tan nasıl hoşlandın ve nasıl ona söylemedin?"
Omuz silkerek onlara hikayeyi başından anlatmaya başladım.
"Aslında ondan nefret etmiyordum.. sadece üniversiteye geçince yine tanımaması biraz moralimi bozdu ve ondan nefret etmeye başladığımı düşündüm."
Bir yandan malzemeleri karıştırırken " ama birlikte zaman geçirdikçe yine aynı şeyleri yaşadığını görmek zor olmadı"Jennie beni dinledikten sonra "chae neden hislerinden bahsetmiyorsun? Biliyorsun demi seni reddedecek erkek annesinin karnından daha doğmadı?"
Onun bu abartılı iddiasını görmezden geldim"Bu hissetiklerim ezik bir platoniklik olarak algılamayın, ben onun dış görünüşe bakmadığını düşünüyordum , bana hissettikleri bir hoşlantının ötesinde olsun gerçekten sevsin istiyordum... Ama tabii gerçekten sevdiği biri varmış.."
"Nasıl yani kim?"
Jisoo'ya döndüm. "eee Seulgi işte...""Senin haberin yok mu yani?"
"Ah şaka gibi ya" diye mırıldanan Jennie'yi boş vererek dikkatimi yine Jisoo'ya çevirdim.
"Seulgi'yle lisede sevgili olduklarını söylemeleri bir planmış kızlar uzak dursun diye böyle yapmışlar geçen gün partide seulgi gelip kızların jungkook'u rahatsız ettiğini görünce aynı o zamanki gibi sevgiliymiş rolü yaptı"Ağzım açık bakıyordum" nasıl bana söylemez? İnanmıyorum"
'Hep neden Seulgi? 'Diye sormuştum kendime.
Bu sadece bir aldatmacaydı yani...
*Ertesi gün okula gittiğimde sınıfa girene kadar Jungkook'la aynı sınıfta olduğumu unutmuştum. Yine bir şaşkınlıkla geçip arka tarafa oturacakken bileğimden tutmuş beni de yanına oturtmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burning for you// RoséKook
Fanfiction(Tamamlandı) Kaç senedir kaçıyorum senden, bugün sen ebe olduğundan habersiz ,tek başıma oynadığım saklambaçta sobeledin beni. 2021||