1.6

2.4K 182 16
                                    

Gözlerimi açma sebebim telefonumun yüksek zil sesiydi.
Kafamı kaldırıp ellerimle büyük yatakta yan tarafıma bıraktığım telefonu buldum.
Bakmadan cevapladığım telefonda Lisa'nın sesini duyunca yüzüme bir gülümseme yayıldı
"Oooo Lalisa'mız sonunda reality showlardan başını kaldırıp da aramıza geri dönebildi."
Dediğimde kahkaha attı.
"Naber Chae, özledim hemen seni
" Sorusuna "ben dee ve iyi sayılır. Asıl sen anlat nasıl gidiyor?"
"İyi iyi asıl sana bir haberi vereceğim" dediğinde gerinerek yatakta doğruldum.
"Ne haberi?"
"Dans videosu montajı tamamlandı bugün yayınlıyoruz"
"Ciddi misinn? Bu kadar hızlı bitmez sanıyordum" dediğimde gülerek "ben de şaşkınım ama sanırım harika iş çıkarmışız" diye böbürlendiğinde güldüm.

"Ee ne yapacaksın şirkete gidecek misin? Ben de geleyim mi?" Diye sorduğumda "hah ben de işte onu diyecektim şimdi evdeyim de geçerken seni alayım mı diye soracaktım"

"Saat kaç?"
Soruma şaşırarak "9" dediğinde eahat bir nefes vererek ama bir yandan da 4 saat uyuduğumu düşünürken " zamanımız varsa bana gel kahvaltı yapalım öyle geçelim" dediğimde fikri beğenerek "okiii o zaman yarım saate gelirim" demişti.

Ben de bu sürede kalkıp kendime gelip giyinmiş kahvaltı hazırlamıştım.

Lisa geldiğinde birlikte sohbet ederek kahvaltı yapıyorduk.
"Bugün boş musun?" Diye sorduğunda kafamı iki yana salladım.
"Öğleden sonra 3 te dersim var"
"O ne biçim saat be?"
"Hiç sorma boşver, sen boş musun?" Diye sorduğumda kafasını salladı.

"Bugün sonunda boşum belki birlikte yeni bir dans çalışırız"
Şaşkınlıkla ona baktım "sen ciddi misin?"
"Eh tabii ki ciddiyim , neden?"
Şaşkınca gülerek "yani başına dert oldum o kadar hâlâ benimle uğraşmak istemen şaşırtıcı" dediğimde gözlerini devirerek kahvesinden içti.

"Chae sen gerçekten bana kendini övdürmek istiyorsun..."
Gülerek gözlerimi devirdim. "İyi" dedim "madem sorumluluk alıyorsun, bugün çalışabiliriz"
Sevinerek yemeğe devam etti.
Kahvaltı faslını bitirince -artık bir arabam oluşuna sevinmişti- ayrı ayrı şirkete gittik.

Şirkete vardığımız gibi Namjoon'la karşılaşmıştık.
"Bugün dans videosunu yayınlıyoruz" elini kaldırıp bileğindeki saate baktı "yani üç saat sonra"

"Ah evett ben de o yüzden geldim. Yayınlandığında Lisa'yla birlikte izlemek istiyorum"
Gülümseyerek "iyi yapmışsın bu arada çalışmalar nasıl gidiyor?"

Şapkamı düzeltirken bir yandan onu yanıtladım "gaaayet iyi daha önce kaydettiğim demoları sana göndereceğim bugün akşam incelersin olur mu?" Dediğimde "galiba artık hızına alışmak zorundayım" diye mırıldanmıştı.

Sonra Lisa'ya dönerek "ee burda üç saat ne yapacaksınız? Şarkınız içinse bugün değil yarın için anlaşmıştık" dedi.
Lisa kafasını iki yana salladı "beklerken yeni dans koreografisi çalışacağız.

Namjoon bir bana bir Lisa'ya baktı "yorulmak nedir bilmez misiniz?.." sonra da "galiba yaşlanıyorum" diye söylenerek arkasını döndü ve odasına girdi.

Arkasından Lisa'yla birbirimize bakarak omuz silktik ve Lisa'nın stüdyosuna gittik.

Bize bu sefer koreografiyi Lisa'nın koreografı Cheshir öğretmişti.
Açıkçası hareketi ilk lisa tekrarlıyordu ve ben de onu izleyerek çözümlüyor ve tekrarlıyordum.

Burning for you// RoséKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin