4.0

1.8K 155 33
                                    

"Yah Chaeyoung!" diye tısladı Jisoo kapıyı açtığında.
Bu sefer ders saatlerimiz uyuşmadığı için Jungkook'la ben seçmelerdeki işimiz bittiğinde Jisoo'nun evine gitmiştik. Diğerleri de çoktan orada toparlanmıştı.

Jisoo'yu görmezden gelerek içeriğe ilerledim.
"Geçmiş olsun Taetae! Nasılsın?" Dediğimde baş parmağını havada kaldırarak "Jichu sağ olsun hemen iyileştim" demişti.

Gülerek Jennie'nin yanına kendimi bıraktığımda o da kolunu omzuma atmıştı,
omzumdan gözüme doğru tuttuğu telefonu işaret ederek.
"Bize ne zaman haber verecektin?" Diye söylendi.

Jisoo da otururken"hayır yani" dedi "insan bari mesajlara bi bakar bi bakar. Kaaaaç saat oldu?" Diye söyledi.

"Kaç saat olmuş? Ve ne olmuş?" Dediğimde Jennie telefonuyla alnıma vurdu.
"Ah!" Diyerek telefonu elinden alırken kendi fotoğrafımla karşılaştım.

"Haaa siz bunu diyorsunuz" dedim fotoğrafı incelerken "iyi bari güzel çıkmışım"

Dün gece ablamla katıldığım ödül töreninden bahsediyorlardı.

Jimin olaya müdahale etmek istercesine " en azından ne olduğunu biliyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin olaya müdahale etmek istercesine " en azından ne olduğunu biliyorduk. Bu kadar yüklenmeyin kıza" dediğinde gülümseyerek Jimin'e döndüm.
"Şu anda ilk defa benim lehime bir şey söylemenin şaşkınlığı içerisindeyim"
diye söylendiğimde yanındaki yastığı kafama atacakken Jungkook yanımdan kolunu uzatarak yastığı durdurdu.

Jennie "oha" derken ben de gülerek Jungkook'a dönmüştüm. Kolumu tutup Jennie'den uzaklaştırırken beni kendi kolunun altına çekmişti. Bu hareketiyle de hepsi bize odaklanmıştı haliyle.

Jisoo kilitlenip kalırken Jennie'yle birbirlerine bakakalmışlardı.
Jimin "hadi ordan" girişini yaparken Taehyung da gülerek eşlik etmişti.

Jisoo bana gülümsemeye karar vererek "o kadar sevindim ki... kızamıyorum bile" demişti.
Jennie de" ben de aynen" diyerek onu desteklemişti.

Konuyu değiştirmeyi ve şu nişan muhabbetini sormamalarını umarken Taehyung ve soruları yine ve yine araya girerek "E peki şu niş-"

Jungkook'un yakaladığı yastığı ona fırlatarak seslice söylendim.
"Taehyung lütfen bir kere de mantık arama"

Gülerek "iyi be.." dedi "ama yani ga-"
Bu sefer Jungkook da ikinci yastığı atmıştı üstüne.
"Ya üff napıyorsunuz sevgilime?" diye kızarak yanaklarından öptü Jisoo Taehyung'un.

Burning for you// RoséKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin