1.0

2.6K 199 7
                                    

fix you- bts cover

Sorumdan hemen sonra gözlerim karşı masadaki kızla karşılaştı.
Bir anda masadaki beremi gördüğümde hemen kafama geri taktım ve konuşurken indirdiğim maskemi kaldırdım.

Jungkook'un bir cevap verip vermediğini bilmiyordum ama şu anda bu bile umrumda değildi.
Ben nasıl böyle bir hata yapmıştım?Orta yerde jungkook'la yüksek sesle konuşurken maskemi beremi indirmiştim.

Kızın yanına usulca giderek "videoya mı çektin?" Diye sordum.
Benim oraya gelmeme ve onunla konuşmama çok şaşkın görünen kız hafifçe ürkerek "evet ama yani bir çok kişi çekti" dediğinde sinirle ofladım.

Ne yapacağımı bilemeyerek ablamın gerekli gördüğü ve numarasını da bizzat rehberime kaydettiği numarayı aradım .
Bir yandan gözlerim cafenin kapısını gözlüyordu. Burdan kimsenin çıkmadığına emin olacaktım.

"Efendim bayan chaeyoung ? Bir sorun mu var?" Diye soran menajerime durumu hızlıca açıkladım.
Hemen buraya ulaşacağını söylerken ben de masadaki yerime dönmüştüm ama gözlerim kapıdaydı.

Jisoo "Chaeyoung ne oluyor? Kızla ne konuştun? Ne oldu birden?"
Dediğinde kafamı çevirmeden "önemli değil sonra anlatırım" diye mırıldandım.

Berenin gözlerimi kapatmadığını bildiğimden elimle alnıma hafifçe vurarak
"Offf" dedim "keşke diğer şapkamı taksaydım."

Jungkook "sorun ne ? Ne alaka şimdi şapka?"
Diye üsteledi.
"Sorun şu ki senin kadar ünlü biriyle oturmak pahalıya patlayacak"

Herkes "ne demek istiyorsun? Ne olacak ki?" Gibi şeyler mırıldanırken kapıdan giren iki kişiye çevirdim bakışlarımı. İkisi de gayet günlük giyinmişti ama güneş gözlüğü takmışlardı.
Beni fark etmelerinin zor olacağını düşünerek kalkıp onlara doğru yürüdüm.
Kafamla selam verirken onlar da aynı şekilde selam vermişlerdi.
"Kapıdan çıkan olmadı. Lütfen herkesin telefonundan sildirtin ama bunu benimle bağlantılı değil de görüntülerde olan Jeon Jungkook'la ilgisi varmış gibi davranın" dediğimde hemen işe koyuldular.

Sırayla bütün masalarda dolaşıyorlardı.
Ben de gözümü onlardan ayıramıyordum.
Taehyung telefonundan boşvermişlikle oyun oynarken "Chaeyoung neler olduğuyla ilgili iyi bir açıklama yapman için sana ne kadar zaman vereyim?" Dediğinde ona inanamayan gözlerimle baktım.

"Tae daha demin gayet net açıkladığımı düşünüyorum, Jungkook'la videomuzu çektiler" dedim "yüzüm açıktı"

Kafasını oyundan kaldırarak bana baktı "eee?"

"Ne demek eee? ben iki yıldır boşuna mı çekiyorum  şapkayı gözlüğü maskeyi?"

Omuz silkerek bana baktı "hiçbir zaman gerçek sebebini açıklamadın ki? Bu da bana şu ortalıkta dolaşıp herkesin telefonundan görüntüleri sildirenleri görünce bir şeyler gizlediğini düşündürttürüyor"
Gözlerimi devirdim.
Jennie "chae?" Diye sorgulayan ama endişenin daha baskın olduğu gözlerle bakarak sorduğunda ona sadece boş boş bakabildim.
Hangi birini söyleyecektim.?

"Yani benim için bu durumun önemli olduğunu bilmeniz yetmiyor?"
Bugüne kadar hep Tae'yle çok iyi anlaşmıştım ama şu an üzerime gelen oydu.

"Öyle diyorsan yeter tabii ama bu ortadaki garip durumu değiştirmez"

Hah!

Bu sırada yanıma gelen menajerime baktım.
"Bayan Park" dedi selam verirken " buradaki iş halledildi ama ablanız acilen sizinle konuşmak istiyor , telefonunuza ulaşamıyormuş" dediğinde ben de ona kafamla selam verdim. "Her şey için teşekkürler" dediğimde arkasını dönmüş ona yardımcı olan diğer menajerle birlikte gidiyordu.

Burning for you// RoséKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin