0.6

2.9K 207 9
                                    

İf its you- Rosé cover

Duştan çıktıktan sonra saçlarım ıslak piyano başına geçtim. Kendime bir ninni çalmaya başladım.
Kapı çaldığında o kadar dalmıştım ki yerime sıçradım.

Kalkıp gittiğimde açmadan önce kapının üstündeki delikten baktım ve elimi hemen açmak üzere olduğum kapı kulbundan çektim.

Ne işin var burada Jungkook?

Kapı tekrar çaldığında sessizce bekledim.
"Chaeyoung?"
Sessizlik
"Chaeyoung evde olduğunu biliyorum daha iki dakika önce piyano çalıyordun"
Sessizlik
"Bugün senin için söyleyeceğim, gel ve gör gözlerimi"
Ve geldiği gibi gitti.

Ne demek istiyorsun? Gözlerinde ne var benim göreceğim?
Kafamı karıştırıyorsun

Sessizliğin içinde yürüyerek piyanoma döndüm.

Gidecektim tabii mesajlarını görmüştüm zaten gidecektim ama buraya gelmesini beklemiyordum.

Bana adresi de mesaj olarak atmıştı.
Üzerime siyah bir şort ve siyah dar uzun kollu giymiştim. Kafama da siyah şapkamı takmış evden çıkmıştım.

Partiye vardığımda beklediğimden çok daha kalabalık olduğunu görmek beni çok şaşırttı.
Jungkook böyle bir yerde şarkı söylemeyi niye kabul ediyordu ki? Muhtemelen video anında internete düşecekti.
İnsanların arasına karışarak kimseye gözükmemeye çalıştım.

Eğer beni görürse yanıma gelirdi gelirse de birilerinin dikkatini çekebilirdim.

Etrafta bir sessizlik olduğunda insanların belli bir yere baktığını fark ederek ben de oraya ilerledim.

**Benim denediğimi görebilmek, neden senin için çok zor?

Şarkıya başladığında gözleri kapalıydı.
Jungkook sen ne yapıyorsun? Neden benim sana yazdığım şarkıları bana söylüyorsun?

Senin yüzünden ne kadar yara aldığımı gördüğümde şok oldum.
Her günüm mücadele.
Rüyalarım bile acı verici.

Eğer sen olsaydın, nasıl olurdu?
Bu acı günler senin olsaydı nasıl olurdu?
Benim seni tanıdığım kadar yıkılsaydın nasıl olurdu?
Kalbimi patlayacak noktaya getiren bu acı kadar seni istiyorum.

Eğer ben sen olsaydım sadece beni severdim.

Kalbim sonsuza dek yere gömüldü.
Etrafımdaki her şeyden korkar oldum.
"Aşık olursan iyi olacaksın" diyorlardı, kimler diyor bunu? Ben sadece senin geride bırakmış olduğun aşkı biliyorum.

Eğer sen olsaydın nasıl olurdu?
Bu acı günler senin olsaydı nasıl olurdu?

Eğer ben sen olsaydım sadece beni severdim.

Çoktan beni cevapladığını biliyorum. Vermiş olduğun suskun cevapların anlamını biliyorum. Fakat bilmiyormuş gibi davranıyorum, ayrılamıyorum.
Bu günlerde neler yapıyorum biliyor musun? Uyuyamıyorum, yemek bile yemiyorum. Bunu biliyorsun, sana baktıkça daha da mahvoluyorum. Ölüyor gibi hissettiyor.

Başka yerlere bakıyor olduğunu bilsem de
Seni bırakabileceğimi sanmıyorum.

Direk gözlerine bakıyordum evet ama o beni göremedi beni bulamadı şapkanın altında saklı gözlerimi.

Önümdeki kız arkadaşına fısıldıyordu "Rosé'nin if its you şarkısı değil mi bu?"
"Evet başka şirketten birinin şarkısını söylemesi garip oldu"

Aynen öyle garip oldu.
Yoksa ben olduğumu biliyor musun?
Neden her seferinde benim şarkımı seçiyorsun?

Burning for you// RoséKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin