Medya: Scorpions / Holiday
Mühürlü Gül'de daha önce; Önceki bölüm özel bölüm olduğundan 'daha önce' kısmımız bu seferlik boş efendim :D
Keyifli okumalar :)
🖤*34*🖤
Nikah sonrası Türkan’ın akşam eğlencesi herkese sürpriz olmuştu ama Argun için sıkıntılı bir sürpriz olduğu aşikârdı. Gülnihan’ın mutlu bir şekilde zaman geçiriyor olması ise onu durduran tek şeydi, aksi hâlde onu da alıp çoktan evine gitmiş olurdu.
Türkan’ın yanına gelip ona sataşması ise beklediği bir şey değildi, kıvırcık baldız oyun oynamak istiyordu anlaşılan ve Argun ona katılmaktan fazlasıyla mutlu olacağını biliyordu. Gülnihan ile konuştukları sırada öğrendikleri ona güzel bir fikir de vermişti üstelik, ne yapacağına çiçeği burnunda karısıyla dans ederken karar vermekte gecikmemişti.
MeKor Güvenlik Sistemleri Şirketi’ne dair Tulpar’ın hazırladığı dosyada gördüğü resimdeki adamla, o akşam restoranda Türkan’ın saydırdığı adamın aynı kişi olduklarını anlamıştı. Nikah sonrası konuştuklarında Gülnihan’ın sözlerinden de Türkan’ın adamdan etkilendiğine dair ipuçlarını yakaladığında yapılacak şey belli olmuştu.
Otellerin güvenlik sistemini değiştirmek epeydir aklında olan bir şeydi, evdeki sistemde büyük sorunlar yoktu ama ekletmek istediği özellikler açısından ve tabii Türkan’a yapmayı düşündüğü misilleme için oraya da el atılsa fena olmazdı. Ama hiçbir şey karısından daha önemli değildi, o yüzden yapacaklarını bir hafta ertelemişti.
Nikahın ertesi sabahı annesi Ayza Hanım ve kardeşi Busana Çeçenistan’a geri dönmüşlerdi. Evin hanımı olarak birkaç günlük ayrılığın fazlasıyla yeterli olduğunu düşünen Ayza hanım, aynı zamanda yeni evlileri yalnız bırakmanın doğru olduğunu bildiğinden Argun’un ve Gülnihan’ın ısrarlarına rağmen kalmayı reddetmişti. Onları birlikte uğurlamışlar ve evliliklerinin ikinci gününde arabayla yoldalardı.
“Balayı planı yapmadık, gitmek istediğin bir yer var mı? “ diye sordu Argun.
“Balayını düğünden sonraya bırakalım bence, “ dedi Gülnihan, “Düğünü Çeçenistan’da yapmamız için oradaki sorunların çözülmesi lazım. Düğünden sonra aklımızda hiçbir şey olmaksızın balayı yapabiliriz böylece. Hem çok şart da değil yani balayı, yapmasak da olur ki... “
“Haklısın, sorunlar bitince düğünü yapabileceğiz ve balayını düğünden sonraya bırakmak daha iyi olur. Ama yapmasak diye bir seçenek yok, o yüzden yurtiçi veya yurtdışı, nereye gitmek istediğini şimdiden düşünmeye başla. “ diyerek gülümsedi Argun. “Ne yapalım, eve mi gidelim yoksa gezelim mi? Bir hafta boyunca sana tâbiyim, çok önemli bir şey olmadıkça işe gitmeyeceğim.“
“Hım, geçici balayı diyorsun, “ diyerek gülen Gülnihan, aklına gelen düşünceyle mutlu mutlu baktı Argun’a, “Aslında küçük, iki günlük bir kaçamak yapabiliriz, “ dedi.
“Kulağa hoş geliyor, yakınlarda bir yere gidebiliriz evet.“
“O zaman Ağva’ya gidelim. Orası daha önceki gidişimde bana çok iyi gelmişti ve beni sana getirmişti. “ deyince Argun pek anlamamıştı ve merak etmişti.
“Madem böyle harika bir iş yapmış, gidelim o zaman, “ dedi, merakını orada gidereceğinden hiç şüphesi yoktu. Gülnihan ona olan biteni orada anlatırdı nasıl olsa.
“Harika! O zaman doğruca eve geçip hazırlanalım. Ağva’yı gerçekten çok seviyorum, oraya gitmek güzel olacak. “
Argun fazlasıyla mutlu görünen karısına gülümseyip eve giden yolda devam etti sürüşüne. Ağva’ya gitmek düşündükçe daha keyif verici bir fikir olarak görünüyordu, hem baş başa güzel zaman geçirebilirlerdi hem de Gülnihan’ın sevdiği bir yerde olmak ona iyi gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Gül (Tamamlandı)
RomanceRomans #1 🩷 Romantizm #3 🩷 Romantik #4 🩷 Neydi gonca gülü açtıran? Bahar mı, bülbülün aşkı mı? Bülbülün aşkı olmasa gül açmaz mıydı? Ya baharın geldiğini nasıl anlardı? Gülnihan Karaca... Ne bahar görmüştü ne de ona aşık bir bülbül. Bedenini h...