Medya: Chetawe Sheshen
Mühürlü Gül'de daha önce; Kendisine çeyiz hazırlayan Türkan'ın annesine giden Gülnihan, dostunun da gelmesiyle güzel bir akşam geçirmiş ve Türkan ile Mehmet arasında olup bitenleri öğrenir. Bu arada Çeçenistan'da milisler karşı görüşlü örgüte baskın yaparak rehin tutulan kızı kurtarırlar ve kendilerine tehdit oluşturan örgütün kolunu ortadan kaldırırlar.
Keyifli okumalar :)
🖤*37*🖤
Argun ve Tulpar'ın akılları kadar yürekleri de Çeçenistan'daydı, Ruslan ile görüşmelerinin ardından gün boyu işleriyle uğraşmış olsalar da ikisi de bu gece yapılacak olan baskını düşünüyordu. Az kişiyle kalabalık bir mekana yapılacak baskının olası sonuçları meraklandırdığı kadar korkutuyordu da.
Geç vakit holdingten ayrıldıklarında Tulpar otele geçmiş, Argun ise Gülnihan'ı almaya Türkanların evine doğru devam etmişti. Gün içerisinde bir kez arayarak, bir kez de mesaj yoluyla eşiyle görüşmüş, sonrasında arkadaşıyla güzel vakit geçirmesi için onu rahat bırakmıştı. Holdingten çıkmadan önce arayıp yola çıktığını haber vermişti o kadar.
Türkan ile beraber geç saate kadar sohbet eden Gülnihan da ara ara milislerin yapacağı baskını düşünmüştü. Aklı her şeyden önce rehin tutulduğunu bildiği kızdaydı, onun ne kadar korkmuş olabileceği düşüncesi içini sızlatıyordu. Başına kötü bir şey gelme ihtimali ise hepten üzücü ve can sıkıcıydı. Güzel bir haber almayı çok istiyordu; ki aynı haberi milisler açısından da almayı istiyordu.
Argun'un yolda olduğunu Türkan' a söylediğinde kalkıp etrafı toplamışlar, fincanları yıkadıktan sonra salonda oturup beklemeye başlamışlardı. Gülümser teyzesinin hazırladığı çeyizleri daha akşamdan kapının yanına koyduklarından beklemek dışında yapacak bir şey kalmamıştı.
Çok geçmeden gelen mesaj üzerine kapıda kocasını karşılayan Gülnihan, Argun'la beraber irili ufaklı kutular ve torbalardan oluşan çeyizini arabaya taşımış, onlara yardım eden dostuyla en kısa zamanda tekrar buluşma konusunda anlaşmış ve arabaya binerek kocasıyla evlerinin yolunu tutmuştu.
Milislerin yarın değil de bu gece baskın yapacaklarını da yolda konuyu açtığı zaman öğrenmişti. Neden daha önce söylemediğini sorduğunda Argun tamamen alışkanlıktan kaynaklı bir şey olduğunu, ondan saklamakla ilgisi olmadığını söyleyerek özür dilemişti.
"Özür dilemen için sormamıştım, söylemediysen de vardır bir sebebi tabii, " dedi Gülnihan, "Sabah demeyip şimdi söyleyince yani merak ettim, ondan. "
"Günlerce sürekli tarih olarak yarın üzerine konuşunca sana anlatırken de farkında olmaksızın yarın diye bahsettim. Şimdi yarınki baskından endişe duyduğunu söyleyince farkına vardım. " diyerek mahcup bir ifadeyle tebessüm etti Argun.
Gülümsedi Gülnihan da, elini uzatıp otomatik vitesin yanında duran kocasının elinin üstüne koydu. "İyi haberler alalım da inşallah, zamanı önemli değil. "
Elinin hafifçe çevirip avucuna hapsettiği karısının minik elinin üzerini okşayan Argun da " İnşallah, " diyerek içini çekti.
Geri kalan yolu sessizlik içinde alarak eve vardıklarında çeyizleri daha sonra eve taşımaya karar verip içeri girmişlerdi. Saat geç olsa da ikisinin de uykusu yoktu, akılları oldukları yerden çok uzaklarda bulunan insanlardaydı.
"Bitki çayı hazırlayayım mı hayatım, bu saatte kahve veya siyah çay içmeyelim, ne dersin?" diye sordu Gülnihan.
"İyi olur evet, yorgunum zaten, bitki çayı rahatlamama yardımcı olur hem. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Gül (Tamamlandı)
RomanceRomans #1 🩷 Romantizm #3 🩷 Romantik #4 🩷 Neydi gonca gülü açtıran? Bahar mı, bülbülün aşkı mı? Bülbülün aşkı olmasa gül açmaz mıydı? Ya baharın geldiğini nasıl anlardı? Gülnihan Karaca... Ne bahar görmüştü ne de ona aşık bir bülbül. Bedenini h...