27. Bölüm

25.8K 2K 631
                                    

Medya: Dolu Kadehi Ters Tut/Gitme (feat. Sedef Sebüktekin)

Mühürlü Gül'de daha önce; Argun'la konuşmaları üzerine Gülnihan kendini daha iyi hisseder. Türkan, Marjan ve Gülnihan buluşarak gezerler, alışveriş yaparlar ve sonrasında Argun'la Tulpar onları alır, yemeğe giderler. Restoranda Türkan, kısa süre önce onunla tanışmak için birkaç kez karşısına çıkan adamı, kızıyla yemek yerlerken görür ve evli-çocuklu bir adam olduğu halde ona yaklaşmış olmasına sinirlenir.

Keyifli okumalar :)

🖤*27*🖤

Akşam yemeği sonrası Türkan'ı eve bırakmışlar, oradan da kendi evlerine geçmişlerdi. Yarın için planlar hazırdı, önce Boğaz turu ve sonrasında Marjan'a yaparken yardım edecekleri akşam yemeği. Eve geldiklerinde Tulpar biraz oturup otele dönmüş, fazlasıyla yorgun olan Marjan da odasına çekilmişti.

"Yarından sonra Marjan'ı, Tulpar'a bırakalım diyorum, " dedi Gülnihan, gecenin sessizliğini bahçede baş başa oturarak paylaştığı Argun'un göğsüne sırtını yaslamış halde bahçeyi izlerken. "Aslında kız kıza çok güzel şeyler yapmayı düşünmüştüm ama bir hafta sonra dönecek, buraya gelmişken Tulpar'la vakit geçirmesi onlar için daha iyi olur değil mi?"

"Birbirlerini çok uzun zamandır seviyorlar ama beraber hiçbir şey paylaşmadılar. O yüzden kesinlikle onlar için böylesi daha iyi olur. " diye cevap verdi Argun. "Yarından itibaren Tulpar'a izin vermeyi düşünüyordum ben de, Marjan ile plan yapabilmeleri için zamana ihtiyacı var ve şu sıra işler çok da yoğun değil. "

"Harika düşünmüşsün, " deyip omzunun üstünden gülümseyerek Argun'a bakan Gülnihan, "Sen çok iyi bir ağabeysin." Dedi. Ona dönen güzel yüze eğilerek Gülnihan'ı öpen Argun, fırsatı değerlendirdiği için hiç pişman değildi. "Benim gibi çok iyi bir ağabeye bu gece de ayrı yatacağız diye inat edip odana gizlice girmeme  sebep olmazsın o zaman?"

"Yok yok, hayatta olmam. Mümkünse ve lütfen aynı odada uyuyalım. " diye cevap veren Gülnihan, gördüğü rüya aklına geldiği için hafiften kızarmıştı ve bu Argun'un gülmesine neden olmuştu.

"Yani aslında düşününce gizlice odana gelme fikri de fena değil, çok heyecan verici sonuçları olabiliyor. " dediğinde omzuna yediği yarı sert darbenin ardından yanından kalkmaya çalışan Gülnihan'ı kendine çekerken kahkaha attı Argun, "Tamam tamam, heyecan verici sonuçlardan vazgeçtim. Yeter ki yanımda uyu. " deyip sıkı sıkı sarıldı.

"Haftaya doktora gideceğiz, ona rüyandan bahsedecek misin? " diye sordu, hazır konusu açılmışken aklına takılan soruyu sormak istemişti Argun.

"Evet. Yani benim durumumda bazı şeyleri değerlendirmesi açısından önemli olabilir diye düşünüyorum. "

"Olabilir evet, " diye Gülnihan'ı onaylarken Argun daha önce kendince yaptığı çıkarımda olduğu gibi şimdi de aynı şeyi düşünüyordu. Ona göre bu kesinlikle güzel ve olumlu bir gelişmeydi, elbette doktorun ne düşüneceği de önemliydi ve maalesef öğrenmek için daha bir haftaları vardı.

Bir süre korudukları sessizliği Gülnihan bozdu. "Argun, ya ben bir şey düşünüyorum ama sen ne dersin bilemiyorum, "

"Söylemediğin sürece bilemeyeceksin de, nedir düşündüğün şey?"

"Benim burada kimsem yok, akraba anlamında yani. O yüzden Çeçenistan'da evlenebilir miyiz diye düşünüyordum, senin ailen kalabalık ve düğün dediğin akrabalarla, sevdiklerinle olunca düğüne benzer. Orada evlenebilir miyiz? "

İçini mutlulukla çekti Argun, "Doğrusu ailem olmadan burada evlenecek olursak büyük sorunlar çıkar zaten. Ama ailem buraya gelmiş olsa bile Çeçenistan'da da mutlaka düğün yapmamız gerekir. Her şeyi orada yapalım diyorsan bundan mutluluk duyarım, ailemle henüz tanışmamış olsanız da onları seveceğinden eminim. O yüzden mutluluğumuzu onlarla birlikte paylaşmak harika olur. "

Saklı Gül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin