25. Bölüm

30.1K 2K 463
                                    

Medya: U2 / Hawkmoon269

Mühürlü Gül'de daha önce; Tatilden parmağında yüzükle dönen Gülnihan çok mutludur. Tulpar, Argun'a Marjan'la konuşmalarını iletir ve Marjan'ın Türkiye'ye gelmesine karar verirler. Birlikte doktora giden Gülnihan ve Argun, eve döndüklerinde onları bekleyen güzel bir sürprizle karşılaşırlar.

Keyifli okumalar :)

🖤*25*🖤

Tulpar, Argun'la konuştuğu günün akşamı Marjan'a olanları anlatmış ve gelmesi için ertesi güne bilet ayarlayacağını söylemişti. Marjan ise ağabeyinin onaylamış olmasına sevindiği Türkiye'ye gitme durumuna sevinmişti ancak ertesi gün gelmesi mümkün değildi. Annesiyle konuşması gerekiyordu, oradaki işlerini ayarlaması ve en önemlisi hazırlanması gerekiyordu. Bu yüzden Tulpar'dan bileti Cuma gününe almasını istemişti. Geleceği günü ağabeyine söylememesini rica ederek sürpriz yapmak istediğini söylediğinde Tulpar hiç itiraz etmemişti.

Cuma öğleden sonraya bilet ayarlayan Tulpar birkaç güne kaşenini görecek olmanın heyecanı ile başa çıkabilmek için önlerindeki üç gün boyunca kendini işe vermişti. Cuma günü Marjan'ı karşılamak için havaalanına gittiğinde kaçındığı tüm heyecan yeniden ortaya dökülmüş, içi içine sığmayan bir hâlde gelen yolcu departmanının önünde sabrını zorlayan bir bekleyiş içindeydi.

Nihayet elinde bir büyük, bir küçük valizle gelmekte olan kaşenini gördüğünde beklemenin ekşitip durduğu yüzü gülmüştü. Ona doğru gelen genç kadının yanına geldiği gibi kollarının arasına alıp sıkı sıkı sarılmıştı. Marjan'ın heyecan konusunda ondan aşağı kalır yanı yoktu. Uzun zaman sonra ilk kez göreceği sevdiği adamı gerçekten özlemiş olması ve birlikte ilk kez adam akıllı zaman geçireceklerini bilmenin verdiği heyecan ve mutluluk onda da had safhadaydı. Yanına gelir gelmez sevgi ve özlemin kucakladığı ses tonuyla "Hoş geldin," diyen Tulpar'ın kollarının arasında kaybolurken biraz çekinerek de olsa karşılık vermiş, ayrıldıklarında yüzlerinde kocaman birer gülümsemeyle çıkışa yönelmişlerdi.

Arabayla yola çıktıklarında, "Ağabeyinin işleri varmış. Biz direkt eve geçelim, Gülnihan'la tanışırsın sonra da Argun'a sürprizini yaparsın. " dedi Tulpar. Gülnihan'la ikisinin işleri olduğundan habersizdi, tıpkı eve geldiklerinde beklenmedik bir misafirin varlığından habersiz oldukları gibi.

Eve geldiklerinde araba sesini duyarak Gülnihanların geldiğini zanneden Türkan, beklemekte olduğu bahçeden kalkarak kapıya yönelmiş ve Tulpar ile birlikte mavi gözlü, sarı saçlı genç kadını görünce en az onlar kadar şaşırmıştı.

"Hii... Ama sen çok güzelsin!" diyerek boynuna atılan kadının yarattığı şaşkınlıkla öylece kalakalırken elindeki valizleri kapı girişine taşıyan Tulpar da kalmıştı.

"Marjan...O Gülnihan..." diye durumu açıklamaya çalışmış ancak heyecanına yenik düşen Marjan "Evet, ağabeyim anlattığından daha güzelmiş. " diye sözünü kesip Gülnihan zannettiği Türkan'a dönmüştü hızla. "Ağabeyim bugün geleceğim bilmiyor, ona sürpriz yapacağım. Geldiğinde kapıyı ben açsam olur? "

Tulpar'la göz göze gelmiş olan Türkan, gülümseyerek geri çekilen ama ellerini tutmaya devam eden kıza baktı. Türkçe'yi konuşurken yaptığı ufak yanlışların onu olduğundan daha sevimli kıldığını düşünürken "Olur tabii, neden olmasın? Yalnız ben Gülnihan değilim, o yüzden sürprizin iki kişilik olacak. " dedi.

Şaşkınlıkla geri çekilen Marjan, "Değil misin? Ah ben çok özür dilerim... Gülnihan evde olacak söylemişti Tulpar, seni görünce osun sandım. " diye açıkladı kendini.

Saklı Gül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin