32. Bölüm

21.9K 1.8K 558
                                    

Medya: Sinan Güleryüz &Özge Özder/ Senle Ben

Mühürlü Gül'de daha önce; Türkanların evinde yapılacak olan kına gecesi için Argun'un annesini ve kız kardeşini erkenden getirmesi herkese sürpriz olur. Ayza hanım ilk görüşte tanıdığı Gülnihan'ı çok sever. Hazırlıklar tamamlandığında kına gecesi başlar ve hep birlikte güzel bir gece geçirirler.

Keyifli okumalar :)

🖤*32*🖤

Ertesi gün sabah erkenden kalkmak belki de ilk kez Gülnihan için hiç zor olmamıştı; kalkıp hazırlanmış, ev ahalisi ile kahvaltısını yapmış ve en az onun kadar heyecanlı olan Argun'un gelişiyle nikah dairesine gitmişlerdi. Cuma günü gerekli belgeleri hazırlamış olan Argun'un bağlantıları sayesinde en erken alabilecekleri zaman olan ertesi güne nikah günü ve saati belirlenmişti.

O günü birlikte geçirmişler, holding ve oteldeki işleri halletmişler, akşam saatlerinde Argun, Gülnihan'ı tekrar Türkanlara bırakmıştı. Bu ayrı geçirecekleri son geceydi ve yarın öğleden sonra evlenmiş olacakları gerçeğinin verdiği heyecan ve mutlulukla ayrılmışlardı.

Akşam geç saatlerde Türkanların balkonda iki arkadaş çaylarını yudumlarken Gülnihan dostuna Mehmet'i sordu, "Bugün karşılaştınız mı, geldi mi okula Yaren'in babası?"

"Yaren'i almaya gelmiştir muhakkak ama benim dersim spor salonundaydı. O saatlerde dışarıda olmadığım için karşılaşmadık. " diye cevap veren Türkan, "Ya sen hayırdır, niye sordun ki şimdi adamı? " dedi.

"Merak ettim, karşılaşmanız nasıl olur falan diye, öyle aklıma geldi sordum."

"Yahu nasıl olabilir karşılaşmamız, merhaba merhaba olacak işte yani. "

"Ha yani diyorsun ki ötesine geçmem?"

"Ötesi yok ki geçeyim, " dedi Türkan, "Tamam adam yakışıklı, çekici vb özelliklere sahip Allah için ama dün bir bugün iki bile olmadı. "

Güldü Gülnihan, "Yakışıklı ve çekici... Hımm... İkiyi de görürüz o zaman inşallah, " dediğinde Türkan da gülmüştü.

"Görürüz elbet, lakin onu tanımadığım gerçeği değişmedi biliyorsun. Yani bunun ikisi, üçü, beşi falan olmazsa olmaz o iş. "

"Hangi iş? " diye sorduğu anda Gülnihan'a bakan gözleri kısılmıştı Türkan'ın.

"Bana bak, ima edip duruyorsun sonra da yapan sanki sen değilmişsin gibi hangi iş diyorsun. Rahat bırak beni taze gelin, sen otur yarınki nikahını düşün, Çeçen aldı seni çatır çatır, n'aber? "

Kahkaha attı Gülnihan, "Aldı vallahi, ama ben de aldım bir tek o değil. Ayrıca konuyu saptırmayalım, şu an Mehmet ve seni konuşuyoruz. "

"Kızım onunla benim konuşacak bir durumumuz yok diyorum, ay şişirme beni. "

"Hiç merak etmedin mi ya, adamın sana restoranda bakışlarını ben bile unutamadım. İki sefer tanışmak için gelmiş, e artık evli olmadığını da öğrendin, bir araştıraydın falan yok mu sosyal medya hesabı bu adamın? "

"Var, olmaz mı? Fotoğrafları da canlısı gibi çok hoş. Ama son zamanlarda yeni paylaşım yapmamış. "

Türkan'ın sözlerine karşılık Gülnihan hiçbir şey söylememiş ama bakışlarına yerleşen ima dolu muzip bir ifadeyle sakin sakin çayını yudumlamıştı ve bu Türkan'a ne demek istediğini anlatmaya yetmişti.

Saklı Gül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin