Medya: Can Kazaz &Nilipek/ Kendi Halimde
Mühürlü Gül'de daha önce; Gülnihan eve gelir ve kardeşiyle tartışırlar. Argun olanları aklından çıkaramamıştır. Aradan bir ay geçer ve görüşme için gittiği otelin bir şubesinde tesadüfen karşılaştığı çalışanın odasına gelen kız olduğunu anlar. Tulpar'a iş çıkışı ofisine getirilmesini söyler.
Keyifli okumalar :)
🖤*3*🖤
Gülnihan, geçen bir aylık zaman diliminde o sıralar yeni başladığı lüks oteldeki işini elinden geldiğince iyi yapmaya odaklanmış, ama yeni sorunlar yüzünden o geceyi aklından çıkarmak pek mümkün olmamıştı. Türkan ile yaptıkları konuşmanın ardından eve gelmeyen kardeşine o gün bugündür ulaşamıyordu. Parayla birlikte ortadan kaybolan Berrak'ın nerede olduğuna dair hiçbir fikri yoktu. Polise gitmekten korkmuştu, kardeşinin onca parayı nereden bulduğu illaki gündeme gelecekti ve kardeşinin anlaşma yaptığı insanların tekin olmadıklarını biliyordu. Ortada dönen çok daha büyük paraların söz konusu olduğunu kardeşi söylemişti. Böyle bir durumda o insanların işlerini şansa bırakmayacaklarına ve gereken her türlü bilgiye sahip olduklarına emindi. Bu durumda polise gitmek uzak durmak için uğraştığı onca şeyden sonra belaya doğrudan davetiye çıkarmak olacaktı.
Öte yandan ne kadar kızgın ve kırgın olsa da kardeşini merak etmekten alıkoyamıyordu kendini. Aralarındaki 8 yaş fark yüzünden her zaman evin ikinci annesi gibi hissetmişti. Yaş farkının getirisi olarak anneye her konuda yardımcı olan kardeş oydu ve bu da küçük kardeşin fazlasıyla rahat büyümesi için en uygun zemindi. Tabii yıllar sonra aileye katılan küçük üyenin anne-baba gözünde bir türlü büyümemesi de artı bir etkendi bu duruma.
Kardeşini merak ettiği ve nerede olduğu sorusu aklına her düştüğünde ise ister istemez bir ay önce yaşananlar da zihninde tekrarlanıyor, unutup geçmesi mümkün olmuyordu. Tamamen tesadüf eseri şahit olduğu telefon konuşması sonrası öğrenmişti kardeşinin ne yapmak üzere olduğunu. Öğrendiği andan itibaren de panik, telaş, korku, endişe gibi birbirini tetikleyen tüm karamsar duygular aynı anda ortaya çıkıvermişti. Evi geçindirmek için üçüncü sınıf otellerde çalışıp yorgun argın eve geldiğinde evdeki işlere sarılıyor, kardeşinin girdiği ortamları ya da zengin insanlara karşı geliştirdiği özenme duygularını yakalayamıyordu. Ara sıra patlak veren abla-kardeş tartışmalarında ise durumu gayet iyi idare ettiğini düşünüyordu. Ne kadar yanıldığını ise neredeyse bir aydır haber alamadığı, okula dahi gitmediğini öğrendiği kardeşi ona çok acı bir şekilde göstermişti.
Durumu öğrendiği gün kardeşinin söyledikleri doğrultusunda onu koruma içgüdüsü ön plandaydı. Kardeşiyle olan ciddi benzerliği, yapmaya karar verdiği şey konusunda temel etkendi. Saçlarını dalgalandırarak ve yaptığı makyajla anlaştığı kişilere verilen fotoğraftaki kız kardeşi kadar genç görünmeyi başarmıştı. Birlikte olacağı adamın gece vakti karanlık bir odada fotoğraf üzerinden durumun farkına varmayacağı ihtimaline ise güvenmek dışında yapabileceği bir şey yoktu. İşler tanınma noktasında kesinlikle yolunda gitmişti; kardeşinin ilk defa böyle bir şey yapıyor olması arabulucu konusunu halletmişti, Berrak'ın dediğine göre bu işi yapan bir arkadaşı ona referans olmuştu, dolayısıyla fotoğraf dışında onu tanımlayacakları hiçbir şey yoktu. İsim adres bilgileri ise bu noktada herhangi bir risk teşkil etmiyordu. Adam da aynı sebeplerden yalnızca fotoğraf üzerinden seçtiği için bir sıkıntı olmamıştı. Kimse onun, kardeşinin yerine geçen abla olduğunu anlayamamıştı. Ufak tefek, zayıf bir kadın oluşu da işini bu anlamda kolaylaştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Gül (Tamamlandı)
RomanceRomans #1 🩷 Romantizm #3 🩷 Romantik #4 🩷 Neydi gonca gülü açtıran? Bahar mı, bülbülün aşkı mı? Bülbülün aşkı olmasa gül açmaz mıydı? Ya baharın geldiğini nasıl anlardı? Gülnihan Karaca... Ne bahar görmüştü ne de ona aşık bir bülbül. Bedenini h...