16. Bölüm

37.4K 2.6K 1K
                                    

Medya: Ben E King / Stand By Me

Mühürlü Gül'de daha önce; Çeçenistan'dan döndüğü gece otelde Gülnihan ile karşılaşan Argun, odasında yaptıkları konuşma sonrası Gülnihan'ın da kendisinden hoşlandığını öğrenir. İlk buluşmalarında Gülnihan'ı Kafkas derneğine götürerek ona kaşenlik teklif eder.

Keyifli okumalar :)

🖤*16*🖤

Argun onu eve bıraktığından beri kendini rüyada gibi hissediyordu Gülnihan. Yemek boyunca yaptıkları sohbet ayrı bir güzeldi ama dernekte olanlar bambaşkaydı. Hele dans etmeleri... Kendisi Argun'un etrafında salınarak dönerken Argun ustaca yaptığı ayak hareketleriyle onu takip etmiş, bakışları her dönüşünde yalnızca ona değmişti.

Beklemek her zaman kötü değilmiş, diye düşündü. İlk buluşmalarını gerçekten heyecanla beklemişti ve beklediği her bir saniyeye değen, çok ama çok güzel bir akşam geçirmişti. Planlamamasına rağmen Argun'un tüm şartların uygun olduğu bir yerde yaptığı teklifle onu geçiştirmemesi, onu tanıyanlara yanındaki kadının kim olduğunu böylesine naif bir şekilde göstermesi ruhunu okşamıştı. Kız arkadaşım ya da sevgilim tarzı kelimelerin çok ötesindeydi böyle tanıştırılmak, ilk gittiklerinde onu kimseye tanıştırmamasının sebebini böylece anlamış ve o an hissettiği rahatsızlığın yerini kocaman bir huzur duygusu kaplamıştı.

Sonraki günlerde yine işlere boğulmuşlardı ama Argun ya arayarak ya da mesaj atarak onunla sürekli iletişim hâlinde kalıyordu. Henüz kendisi aramaya cesaret edememişti, ona göre daha fazla işi olduğunu bildiğinden uygunsuz bir anda aramış olabilir diye çekinmesi ayrı, telefonda konuşacak bir şey bulamıyor oluşunu da dert ediyordu. Bazen ilk o yazıyordu günaydın mesajını ama yazarken yaşadığı rahatlığı henüz telefonda yakalayamıyordu nedense, oysa yüz yüze geldiklerinde hiçbir sorun yaşamıyordu.

İkinci kez buluştuklarında yine dışarıdaydılar ama bu sefer öğle molasında yemeğe gitmeyi teklif etmişti Argun. Otelin biraz uzağında onu almasını istemişti Gülnihan. İş yerinde öyle veya böyle dikkat çekecekleri ortadaydı, Argun'un kaldığı otele gitmek de bir noktada sorun olacaktı, ki orada da Gülnihan'ı tanıyan çalışanlar vardı. Şubeler arasında ara sıra personel değişimi olduğundan tanıdık bir yüzle her an karşılaşma ihtimali can sıkıcıydı.

"Benim seninle konuşmak istediğim bir şey var, oteldeki işimden ayrılmaya kesin olarak karar verdim," diyerek konuyu açtı. Argun'un bu konudaki düşüncesini biliyordu ve kesinlikle ona hak veriyordu, ama Argun nasıl onu çevresinden saklamamışsa kendisi de bunu yapmak istemiyordu. İş yerinde oluşabilecek lafla sözle uğraşacak hâli yoktu, başta onun otelinde çalışmayı istemediği için ayrılmak istemişti ama şimdi birliktelerdi ve bunu saklı gizli yaşamak zorunda kalmamak için ayrılmaya karar vermişti.

"Emeğimin karşılığını aldığım konusunda sana katılıyorum, ama hakkımda ortaya atılacak söylentilerle uğraşmak istemiyorum." diye devam etti. "Hem otelin sahibiyle görüştüğüm ortaya çıktığında iş yerindeki arkadaşlarımın bana karşı tavırları da ister istemez farklı olacak. Gergin bir ortamda çalışmak da yaptığım işi olduğundan daha fazla zorlaştıracaktır. Bu nedenle ayı doldurmam için kalan birkaç günümü tamamlayıp çıkışımı vereceğim ve bunu kat müdürüne dün bildirdim. "

Argun, Gülnihan'ın işini severek yaptığını biliyordu ama eğitimini aldığı işi yapmasını tercih ederdi. Ayrıca bahsettiği tarzda durumlarla karşı karşıya kalabileceği ihtimali onun da bir süredir kafasını kurcalayan sorunlardan biriydi. Onu böyle bir rahatsızlığın içinde bırakmayı asla istemezdi ki birlikte olduklarını saklamak istemeyişi onu mutlu etmişti.

Saklı Gül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin