Medya: Vivaldi's Four Seasons: Autumn /Epic Trailer Version
Mühürlü Gül'de daha önce; Tulpar'ın bir günde ayarladığı lüks villaya gittiklerinde Gülnihan tüm modernliğine rağmen evi ruhsuz bulur. Argun'un o gece gelmeyerek evdeki ilk gecesini arkadaşı Türkan ile geçirebileceğini Tulpar aracılığıyla iletmesi iki arkadaşı da mutlu eder. Geç vakte kadar sohbet ederler, ertesi gün oteldeki işinden çıkıp villaya gelen Gülnihan, gördüğü şeyle şaşkına döner.
Keyifli okumalar :)
🖤*7*🖤
Gülnihan gerçekten gördüğü şeye inanamıyordu, salondaki aynalı konsolun olduğu duvarda boydan boya yerleştirilmiş olan devasa bir ahşap kitaplık duruyordu. Yerden tavana kadar uzanan rafları boşluk kalmayacak şekilde türlü kitaplarla doluydu ve üst raflar için yarısı boyunda tekerlekli bir merdiveni bile vardı. Yaşadığı şaşkınlığı üzerinden atmakta zorlanarak heyecanla salona yürüyüp kitaplığın önüne gelirken ne yüzünde beliren gülümsemenin ne de onu izleyen Argun'un farkındaydı.
İçeri girip merdivenlere yönelen Gülnihan'ın kitaplığı gördüğü zaman yaşadığı şaşkınlığın hiçbir anını kaçırmadan izleyen Argun, ona hoşgeldin dediğini duymadığını da fark etmişti. İkinciye seslenebilirdi ama yapmamış, rüyadaymışçasına kitaplığa doğru yürüyen kadını hayran hayran izlemeye devam etmişti.
Biraz bekleyip Gülnihan kitapları incelemeye dalmışken bir sohbet başlatabilirim belki, diye düşünerek "Benim gibi sen de kitapları seviyorsun sanırım?" dedi Argun, sesini duymamasına imkan bırakmayacak kadar yaklaşarak.
"Evet! Çok severim," diyerek heyecanla adama dönen Gülnihan, döndüğü anda ne yaptığının farkına vararak gözlerini kırpıştırdı, toparlandı hızla. "Kusura bakmayın, ben... Yani birden kitaplığı görünce heyecan yaptım. Eşyalarımı odama çıkarsam iyi olacak. " deyip Argun'un bir şey söylemesine zaman tanımadan koşar adım çıktı salondan.
İstese onu durdurabilirdi ama denememişti bile Argun. Aslında bugün ve sonraki günler için bir süre eve geç gelip erken giderek onu biraz rahat bırakmak, verdiği güvenceden şaşmamak niyetindeydi. Ama kitaplığı görünce ne tepki vereceğini kameradan değil, yanında olup görmek istemiş, bu yüzden bugüne özel erkenden eve gelmişti. Aradığı kitapları da bulmuştu ama çok uzun yıllardır basılmadığından bulmak biraz zaman almıştı ve Gülnihan'ın evde olmadığı süre içerisinde getirtmeye zaman yetmemişti.
Biraz hava almak için salondan havuzun olduğu açıklığa çıktı. Kamera sistemi daha öncesinde evde kuruluydu zaten ama sesleri de kaydetme özelliği ekletmişti. Güvenlik şirketi falan hikayeydi, kayıtlar hem görüntü hem ses olarak alınıyordu ama yalnızca kendisinin ulaşabileceği şekilde ayarlanmıştı.
Kendisini görmeyeceği konusunda ona güvence vererek kendi ayağına sıkmış olduğundan Gülnihan hakkında biraz olsun ipucu elde edebilmek, onu uzaktan da olsa tanıyabilmek için kısa zamanda aklına gelen tek yol bu olmuştu. Evde olmadığı zamanlarda bilgisayarından ya da telefonundan bağlanarak ona uzaktan yakın olmaya çabasıydı sadece.
Hafif serin olan akşam havasıyla Gülnihan'ın az önceki hâli geldi gözünün önüne, gülümsedi. Sahip olduğu zenginliğin ve uğraştığı işlerin getirisi olarak girmek zorunda kaldığı ortamlardaki insanlar da oldukça zengin ve prestijli tiplerdi ama buradaki ortama en fazla bir hafta dayanabiliyordu. Geri kalan zamanını Çeçenistan'da geçirmesinin sebebi sadece oradaki işleri ve ailevi sorumlulukları değildi, mecburen muhatap olmak zorunda kaldığı insanlardan uzaklaşmaktı biraz da.
Yapmak zorunda kaldığı şeyler yüzünden hiç olmadığı bir adam gibi davranmaktan nefret ediyordu. Büyüdüğü yerdeki insanların içtenliğini, doğallığını buradaki ortamında bulamaması onu yoran, gitmek için sabırsızlandıran etkenlerdi. Az önce Gülnihan'ın kitaplığa verdiği tepki de içten ve doğaldı, bu yüzden hoşuna gitmişti tepkileri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Gül (Tamamlandı)
RomanceRomans #1 🩷 Romantizm #3 🩷 Romantik #4 🩷 Neydi gonca gülü açtıran? Bahar mı, bülbülün aşkı mı? Bülbülün aşkı olmasa gül açmaz mıydı? Ya baharın geldiğini nasıl anlardı? Gülnihan Karaca... Ne bahar görmüştü ne de ona aşık bir bülbül. Bedenini h...