1. Bölüm

100K 3.4K 993
                                    

Medya: Kovacs/ My Love (İngilizce ve Türkçe altyazılı)

📍Kitap, eski bir hikayenin üzerine yazılmaktadır, hikayeyle alakasız yorumlar görürseniz görmemiş gibi yapın 😁😁

📍Lütfen bölüm sonlarında varsa yazar notlarını okuyun, sonra ben duymadım, görmedim olmasın 😊 Sadece giriş bölümüne özel olarak uzun bir not var, hep uzun uzun yazmıyorum korkmayın 🤭😂

Keyifli okumalar :)

🖤*1*🖤

Genç kadın, buluşma noktasında kendisini almaya gelen limuzine bindiğinde arabada onun yaşlarına yakın olduklarını düşündüğü iki genç kız daha olduğunu gördü ama yaptıkları ağır makyaj yüzünden yaşlarından çok da emin olamıyordu. Onları tanımıyordu, kızlar da birbirini tanımıyor gibiydi ve buna sevinmişti. Yarın bir gün bir yerde karşılaşma ve tanışık çıkma ihtimalini hiç istemezdi. Sonuçta bir gecelik bir şeydi, kendisi dışında hiç kimseyle paylaşamayacağı bir deneyim olacaktı. Hoş, zaten kendi yüzünde de abartılı, ağır bir makyaj vardı, dahası normalde dümdüz ve uzun olan saçlarına özellikle doğal görünümlü dalgalar verdirmişti. Onu normal hâliyle kimsenin tanıyamayacağından fazlasıyla emindi.

Sessizce alınan yolun sonunda İstanbul'un en prestijli otellerinden birine geldiklerini fark etti. Onları karşılayan kadının takındığı ciddiyet dolu ifade, ister istemez hâl ve hareketlerine çeki düzen verme dürtüsü uyandırıyordu. Buna rağmen geldikleri yer ne kadar lüks olursa olsun, şu an köle pazarında alıcı bekleyen biçare kadınlara benziyorlardı. Birileri onları seçmişti, ama kendilerine aynı şans verilmemişti. Gülnihan neyin içine düştüğünü gayet iyi biliyordu, normalde çılgın kararlar alma konusunda oldukça temkinli bir yapısı vardı ama şartlar anormalleştiğinde vereceği tepkiler de duruma uygun şekilde yön değiştirebiliyordu. Şu an burada olması da buna en iyi örnekti.

Kadının peşi sıra lobiden doğruca asansöre yönelmişlerdi, düğmeye bastığı sırada kadının, yani bir nevi onları pazarlayan ara bulucunun telefonu çalınca huzursuzca kıpırdandı. Kadın kısa ve net cevaplar verip telefonu kapattı, ardından onlara dönüp "Bekleniyorsunuz hanımlar. Sizi doğruca odalarınıza götüreceğim.'' diyerek kapıları açılan asansörü işaret etmiş, diğer kızlar heyecanla mırıldanarak içeri geçerlerken o ses çıkarmadan asansöre binmiş, önlerinde arkası dönük hâlde durmakta olan kadını incelemeye başlamıştı.

İşinde tecrübeli olduğu kadının her halinden belliydi. Görüntüsü kadın ticareti yapan birinden ziyade, kaliteli bir restoranda iş yemeğine katılacak mevki sahibi kadınlara benziyordu. Pahalı olduğundan hiç şüphe etmediği aynı renk eteği ve ceketi bile kumaşıyla kalite kokuyordu. İyi kazanıyor olmalıydı, ne de olsa zengin müşterilerle çalışıyordu.

Asansörden indiklerinde kadın, "Sen burada bekle.'' diyerek onu asansörün önünde bırakıp kızlara el işareti yaptı. Koridorda birkaç oda geçtikten sonra kızlardan sarı saçlı olanı bir odanın önünde durdurup gözlerini siyah bir bandajla bağladı. Bir şeyler söyledi ve sonra kapı açıldı. Bir kol kızı içeri çekti. Ardından diğer kızı az daha ilerideki bir odaya götürdü ve aynı sahne gerçekleşti. Geri dönen kadın, asansörü tekrar çağırıp binmesini söylediğinde sıranın ona gelmiş olmasıyla gerilmeye de başlamıştı.

Asansöre bindiklerinde kadının en üst kat düğmesine bastığını fark ettiğinde istemsiz olarak yutkundu. İşi gereği, böyle ultra lüks otellerin en üst katlarında özel kişilere ayrılan özel odalar bulunduğunu biliyordu ve onu seçen zengin adam her kimse, onu sadece zengin diye nitelemesi bu noktada hakaret bile sayılabilirdi. Fark ettiği bir diğer şeyse artık buradan dönüşü yoktu, şimdiye kadar sessizliğini korumasını sağlayan şey geldiği andan itibaren başka şeyler üzerine düşünmesi ve aklını olacaklardan uzak tutmaya insan üstü bir çaba göstermesiydi. Asansör durduğunda kadının peşinden geniş bir koridora çıkarken kalp atışları hızlanmaya başlamıştı.

Saklı Gül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin