36. Bölüm

24.2K 1.7K 623
                                    

Medya: Chanyeol&Punch / Stay With Me (Goblin ost)

Mühürlü Gül'de daha önce; Mehmet ve Türkan'ı evde yalnız bırakarak doktora gittiklerinde aldığı güzel haberlerle Gülnihan ve Argun çok sevinirler. Diğer yanda Türkan ve Mehmet de günü sohbet ederek geçirirler, birbirlerini tanırlar. Günler sonra gece terleyerek kalkan Gülnihan ve duşta eşlik ederek onunla ilgilenen Argun, arzularına tekrar kapıldıklarında bu defa her şey yolunda gider ve Gülnihan sorununu aşar.

Keyifli okumalar :)

🖤*36*🖤

Daha önce hiç hissetmediği ama hissediyor olmaktan çok mutlu olduğu tatlı sızılarla uyandı Gülnihan. Göğsünde dinlendiği kocasının neredeyse üzerine çıkmış hâlde uyuduğunu fark etmiş, başını kaldırdığında bakışları Argun'un kara gözleriyle buluşmuştu.

"Günaydın güzelim, " derken Argun'un sesi birkaç saat öncesi kadar boğuktu, elleri uzanıp karısının ince belinin kıvrımında durdu, uyku mahmurluğu ile inanılmaz güzel görünen dudaklara kısa bir öpücük kondurdu. Ardından Gülnihan'ı bırakmadan doğrulup kucağında onunla birlikte kalkınca omuzlarına tutunan karısının gülerek "Nereye, dur düşeceğiz şimdi..." demesi üzerine birkaç adımda ulaştığı banyonun kapısı önünde durdu.

"Kesinlikle düşeceğiz hayatım ve en az önceki kadar muhteşem bir düşüş olacak; ama önce seni biraz rahatlatalım. " deyip göz kırptı ve banyoya girdi.

Birkaç dakika sonra küvete doldurduğu sıcak suyun içine oturup karısını önüne oturtmuş, sırtını göğsüne yaslamıştı. Banyo köpüğünün ferahlatıcı leylak kokusu ve sıcak suyun da etkisiyle Gülnihan çok çabuk rahatlamıştı. Onunla bir yandan bebekmiş gibi bir yandan dünyanın en güzel kadınıymış gibi ilgilenen Argun'a tekrar tekrar aşık olmak o kadar kolay ve güzeldi ki duygularını kendisine bile tarif etmekte zorlanıyordu.

Nereden nereye geldiklerini düşünmek ise başlı başına büyülü bir havaya sahipti ve birkaç saat önce yaşadıklarının büyüsüne tekrar kapılmakta gecikmemişti. Tabii bunda Argun'un rahat durmayan ellerinin de etkisi vardı. Gün gelip de böyle hissedeceğini asla tahmin edemezdi, bunca yıldır ona hapishane olan bedeninin yaşadığı özgürlük paha biçilemezdi. Kadın olmanın kocasıyla birlikte olmaktan çok daha öte bir şey olduğunu biliyordu elbette; ama uzun zaman boyunca maruz kaldığı eksik olduğu duygusu kendine olan güvenini de yok etmişti.

Şimdi onu her hâliyle, her şekilde sevdiğini ve sevecek olduğunu bildiği kocasıyla her anlamda beraber olmak tüm o kötü anıları geride bırakmasını, kendine tekrar ve daha fazla güvenmesini sağlamıştı. Öyle ki asıl benliğinin önüne çekilen perdeler açılmış ve yüreği kadar ruhu da yüzünü güneşe dönmüştü.

Karısının gösterdiği hızlı değişimin farkındaydı Argun, artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağının da tabii. Onun içindeki gücü ve kendine olan güvenini en başında görmüştü, şimdi ise zamanla büyük bir sorun hâline gelmiş olan rahatsızlığını yenmişti ve tam anlamıyla asi bir karaca olacağından şüphesi yoktu. Bundan korkusu da yoktu, Gülnihan'ı Asi Karaca'sı olarak sevmişti ve işte artık kollarının arasındaydı. Öğreneceği çok şey olsa da Karaca'sı harika bir öğrenciydi, eh kendisi de fena bir öğretmen sayılmazdı yani.

Sıcak suyun rahatlığında Argun'un baştan çıkarıcı dokunuşlarına en az onun kadar cüretkar karşılıklar verirken Gülnihan oturma yönünü değiştirmiş ve kocasının öpüşlerine teslim etmişti dudaklarını. Yavaş ama tutkulu ve kesinlikle öncekinden daha muhteşem bir düşüşe beraber geçtiklerinde bir süre küvette dinlenmişler, nefesleri düzenli hâle geldiğinde suyu boşaltıp birlikte duş alarak temizlenmişlerdi.

Saklı Gül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin