13. Bölüm

38.8K 2.5K 797
                                    

Medya: Enya/ Only Time (Türkçe altyazılı)

Mühürlü Gül'de daha önce; Gideceğini söyleyen Gülnihan'a aşkıyla birlikte birçok şeyi itiraf eden Argun, ondan birbirlerini tanımak için bir şans vermesini ister. Düşüneceğini söyleyerek Argun'un evinden ayrılan Gülnihan,Türkan'la bunları konuşur.

Keyifli okumalar :)

🖤*13*🖤

Gülnihan evden ayrılana kadar odasından çıkmamıştı Argun, karşılaşırlarsa ona kendini tekrar etmekten çekinmişti. Ona kalsa, işe yarayacağını bilse gerekirse sabaha kadar konuşur, anlatırdı ama zorlamayacağını söylemişti. Gidişini perdenin ardından izlemiş, hemen istemediğini söylediği cevabı şimdiden sabırsızlıkla beklemeye başlamıştı.

Tulpar'ı arayarak onu almasını söyledikten sonra duşunu alıp üzerini değiştirmişti. Mutfağa inip beklerken içmek için kahve hazırlamaya başladığında raftan aldığı fincana bakmış, işlerin hiç beklemediği bir boyuta varmasına neden olan kahveyi içi buruk ama yine de umutlu bir şekilde hazırlamıştı.

Kahvesi bitmek üzereyken gelen dostu, daha Argun'un yüzünü görür görmez anlamıştı bir şeyler olduğunu. "Neler oluyor, ne bu hâlin dostum?" diye sorarak içeri girdi.

"Neler olmadı ki... Asi Karaca her şeyi öğrendi ve gitti. " dedi Argun bezgin bir ifadeyle.

"Ne demek her şeyi öğrendi ve gitti? Nasıl öğrendi, ne oldu?"

Argun'un içini çekerek olanları anlatmaya başlamasıyla Tulpar onu dikkatle dinlemişti. Dostunun her şeyi itiraf etmesine şaşırmamıştı, o hep böyleydi zaten. Ama yaptığı teklife şaşırmıştı, Gülnihan'ın ne cevap vereceğini en az onun kadar merak ediyordu doğrusu.

"En güzelini yapmışsın dostum, en azından neyin ne olduğunu biliyor artık. Seni de az çok tanıdı, güvenebileceğine karar verirse görüşmeye devam etmek için de olumlu karar verebilir bence. " dedi Tulpar.

"Bilmiyorum, yani beni dinlerken hâliyle şaşkındı, birden bire beklemediği bir sürü şey öğrendi. Tek temennim biraz kafası sakinleyince ona yaptığım teklifin çok da tutarsız bir şey olmadığını görmesi. Bunu görebilirse her şeyin farkında olarak yeni ve daha düzgün bir başlangıç için şans verebilir. "

Bir süre konuştuktan sonra evdeki bozulabilecek yiyecekleri toparlayıp götürmelerini güvenliktekilere bildirmişler, evden ayrılıp holdinge geçerek önlerindeki anlaşmalar üzerine çalışmışlar ve yapılacak olan yeni sevkiyatlar için hazırlıklara başlamışlardı. Mola verdiklerinde söyledikleri kahveler gelmiş, iş konuları sohbet havasına geçiş yapmıştı.

"İki hafta sonra sen de geliyorsun Çeçenistan'a," dedi Argun. "Önce Shatoy'daki kamp yerlerinden birine geçeceğiz, bu ara iletişim sıkıntısı çekiyoruz ve durumları yerinde görmekte fayda var. Bir de Bekhan benimle konuşmak istediği özel bir şey olduğunu söylemişti geçen gidişimde ama erken dönünce görüşemedik. Seni de sormuştu, ona gideriz."

"Tamam, " dedi Tulpar, "Bekhan artık kampta kalmıyormuş diye duymuştum, çok yaşlandığı için milis güçlerinin desteğiyle köyüne geçmiş galiba. "

"Evet, benim geldiğimi Ruslan söylemiş, onlar çok yakınlar biliyorsun. Ruslan'la haber yollamış bana da. Köy uzakta değil, kamp dönüşünde yolumuzun üstü nasılsa, gideriz. "

Saklı Gül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin