35. Bölüm

23.1K 1.8K 463
                                    

Medya: Sia/ Loved Me Back To Life (Türkçe altyazılı)

Mühürlü Gül'de daha önce; Balayına düğünden sonra çıkmaya karar veren Argun ve Gülnihan, iki günlüğüne Ağva'ya giderler. Yakınlaşma konusunda çok daha büyük adımlar atan Gülnihan mutludur ve doktor randevusunu iple çekmektedir. Bir hafta sonra Türkan ve Mehmet'i bir araya getirdikleri gün evde onları baş başa bırakarak doktora giderler.

****Bölüm kesit attıktan yarım saat sonra gelecekti ancak Wattpad bölümü her zamanki gibi kabullenmekte güçlük çekti. Üstüne internetimi beğenmedi, ne çektik senden be Watty 😅

Keyifli okumalar :)

🖤*35*🖤

Sıra ona geldiğinde Gülnihan belki de ilk kez içi bu kadar umut dolu olarak kalktı. Doktorun odasına girip kısa selamlaşma sonrası masanın önündeki koltuğa oturduğunda ondaki ışıltıyı fark eden doktorun gülümseyerek “Çok mutlu görünüyorsun, ne güzel, “ demesiyle Gülnihan da gülümsedi.

“Birkaç gün önce evlendik, tabii bu mutlu olma sebeplerimden sadece biri. “ Diyerek doktoru hakkında her şeyi bilmesine rağmen utana sıkıla gelişmeleri anlatmaya başladı. Cümleleri yarıda kesiyor, utandığı yerlerde kelimeleri atlıyordu ancak doktor anlaması gereken her şeyi anlayarak onu dinliyordu.

Anlatmayı bitirdiğinde “Çok güzel, bundan sonrası için seanslarını sen belirleyebilirsin artık. “ diyen doktora şaşkınlıkla baktı Gülnihan, “Nasıl yani? “

“Şöyle ki kısa zamanda oldukça yol aldığın ortada. Anlattıklarından anladığım kadarıyla sadece ilk kez birlikte olacağın için basit bir tedirginlik içindesin. “

“Bu kadar çabuk mu? “

“Bu zaten normal şartlarda birkaç seans sonrası kolaylıkla üstesinden gelinen bir rahatsızlık. Senin toparlanman uzun sürdü çünkü bana ilk geldiğin zamanki şartlar iyileşmene engel teşkil ediyordu. Şu anki şartlar ise çok farklı ve eşinle sen bu konuda o kadar istekli ve gayretlisiniz ki sonuca ulaşmanız sadece zaman  meselesi. O yüzden çok ciddi bir problemle karşılaşmadığınız sürece haftalık olarak bana gelmene gerek olduğunu düşünmüyorum. Zamana bırakmaya, kendini rahatlatmaya devam et. “

Gülnihan bu noktaya gelmiş olduğundan ötürü mutlu olmanın çok ötesinde duygular içindeydi. Tedirginlik yok değildi, sonuçta henüz kocasıyla birlikte olamamıştı; ama aralarında olanları düşündüğünde o da biliyordu büyük adımlar atmakta olduğunu. Doktorun da bunu teyit etmesi içini rahatlatmıştı.

Doktordan çıktığında o kadar heyecanlı ve mutluydu ki kapının önünde onu beklemekte olan Argun’a koşarak sarılmıştı. Karısının heyecanla doktorun dediklerini kesik kesik anlatması, sürekli gülümsemesi, gözlerinin parlaması öyle güzeldi ki Argun detayları bilmese de karısının sevincini paylaşarak onu sımsıkı sarmıştı.

Doktorun muayenesinden çıkıp arabaya geçtiklerinde  Gülnihan’ın içi içine sığmıyordu. Argun arabayı çalıştırmadan önce Gülnihan uzanıp onu yanağından öptü ve “Ciddi bir sorun oluşmadığı sürece gelmeme gerek kalmamış. Doktor sorunu aştığımı, zamana bırakıp sonuca ulaşmamın an meselesi olduğunu söyledi. “ diyerek durumu özetledi.

Bunun bir süredir farkında olan Argun, doktorun bunu dile getirmiş olmasıyla büyük bir rahatlama ve mutluluk duyarken karısına gülümsedi. O güzel gözlerinin içi gülüyor, yüzü ışıl ışıl parlıyordu. “Böyle mutlulukla ve ışıl ışıl gülüyorsun ya, işte bunun olduğunu görmek her şeyden değerli, “ deyip yanağından öpülmesine karşılık karısını dudaklarından öptükten sonra “Sen içerideyken Türkan ve Mehmet’in evden ayrıldıklarını yazdı Tulpar, güvenlik haber vermiş. Evimize gidip bugünü baş başa kutlamaya ne dersin? “ diye sordu.

Saklı Gül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin