10. Bölüm

47K 2.8K 927
                                    

Medya: The Bangles /Eternal Flame

Mühürlü Gül'de daha önce; Ev için Argun'un eşya seçimine yardım eden Gülnihan, iznini evinde geçirmek ister ve Türkan'la konuşurlar. Argun'un Çeçenistan'a gitmesiyle Gülnihan da evine döner. Argun'un ailesi Gülnihan'ı öğrenirken Argun da istediği araştırmanın bittiği haberini alır. Tulpar'ın olumsuz yorumuyla Türkiye'ye bir hafta erken dönmeye karar verir.

Keyifli okumalar :)

🖤*10*🖤

Üç hafta... Gülnihan kendi evinde geçireceği ve her şeyden önce kendini kesinlikle daha rahat hissedeceğini  düşündüğü bu sürenin iki haftası nasıl geçmişti, anlamamıştı bile. Oteldeki işine gidip gelmiş, haftada bir gün olan izin gününden birini Türkan'la anlaştıkları üzere evi baştan aşağı temizlemekle geçirmişti. İkinci izin gününde ise evinin keyfini sürmek amacıyla bir yere çıkmamış, rutin ev işleri sonrası her zaman olduğu gibi kitap okuyarak zaman geçirmişti. Yine de hangi ara son haftaya girdiklerini ve Argun Turayev'in evinde geçecek olan haftaya nasıl günler kaldığını anlamamıştı.

Bu hızla geçip giden süreçte en sevindiği şey kabusların geri dönmemiş olmasıydı. Çok şükür ki tek gece olarak kalmıştı, evinde herhangi bir tedirginlik yaşamadığı ve doktora gitmek zorunda kalmadığı için sevinmişti. Evinde huzurlu bir şekilde kalıyor olmanın sevincini kursağında bırakan şey ise mesai bitimi evine gitmek üzere otelden çıktığı sırada tanımadığı bir numaradan gelen telefon olmuştu.

Arayan Argun Bey'in evindeki güvenlik görevlilerinden biri olarak kendini tanıtmış, Tulpar Bey'e ulaşamadıklarını, mobilya firmasından bir saate kadar eve eşya geleceği bilgisi verildiğini ancak anahtar olmadığını söylemişti. Gülnihan'ı evden sorumlu kişi olarak bildiklerinden ona ulaşmışlardı.

Şimdiye dek sadece arabayla gitmiş olduğu eve toplu taşımayla nasıl gideceğini bilmediği için ufak bir araştırma yapan Gülnihan, bu şekilde eşyaların gelmesine yetişemeyeceğini anlayınca onu getirip götüren şoförü arayarak durumu anlattı ve az sonra otelin çıkışına gelerek onu alan Akif ile birlikte eve doğru yola çıktı.

Her ne kadar işe alınış sebebi evden sorumlu olmak olsa da zamanından önce ve evin sahibi yokken oraya gitmek sorun olur mu olmaz mı bilemiyordu. Bu yüzden yolda birkaç kez Tulpar Bey'e kendisi de ulaşmaya çalışmış ama başaramamıştı. Mesaj atarak durumu bildirmekten başka çözüm de bulamamıştı.

Eve vardığında eşyaları getirmiş olan nakliye kamyonu da yeni gelmiş, eşyaları indirmek için park etmekteydi. Geç kalmış olmaktansa  böyle aynı anda denk gelmiş olmaları iyi olmuştu, arabadan indiği gibi adamlara kapıyı açmak üzere hızlı adımlarla eve yöneldi.

Kapıyı açıp içeri giren Gülnihan, salonda yalnızca kitaplığın kalmış olduğunu gördü, başka hiçbir eşya yoktu. Hepsinin gitme nedeni belliydi de televizyon niye gitmişti anlayamadı, tv ünitesi için başka yere kaldırmış olabilirler, diye düşünerek ana odaklandı.

Adamlar getirdikleri eşyaları salona taşımayı bitirdikten sonra ambalajlarını açmaya geçmişlerdi. İçlerinden biri ona yaklaşıp bazı eşyaların montajının yapılacağını ve neyin nereye koyulacağını sorunca Gülnihan ister istemez bocalamış, hemen döneceğini söyleyerek adamdan uzaklaşmış ve Tulpar'ı tekrar aramıştı.

Tulpar'ın telefona cevap vermeyişi üzerine hızlıca düşünüp Argun'la yaptıkları yerleştirme planlarını hatırlamaya çalıştı. Planlarda bir değişiklik olup olmadığını bilmiyordu ama şu an için mecburen o zaman konuştukları üzerinden hareket edecekti. Şu an sormak için yardımcısına ulaşamadığı gibi Argun'un numarasını da bilmiyordu.

Saklı Gül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin