Medya: The Rasmus feat Anette Olzon/ October and April
🖤Mühürlü Gül🖤
Neydi gonca gülü açtıran?
Bahar mı, bülbülün aşkı mı?
Bülbülün aşkı olmasa gül açmaz mıydı?
Ya baharın geldiğini nasıl anlardı?Gülnihan Karaca...
Ne bahar görmüştü ne de ona aşık bir bülbül.
Bedenini hapseden mührün etrafında pervaneydi ruhu.
Her kadın kadar kadındı, ama kendi kadar olamamıştı.Argun Turayev...
Çok bahar görmüştü ama hiç güle bakmamıştı.
Kalbini hapseden hayatının etrafında aşka yer yoktu.
Her erkek kadar erkekti, ama hiç bir güle ait olmamıştı.Kalp, beden, ruh.
Üçünü aynı anda
açabilecek tek anahtarın
Aşk olduğunu öğrenecekleri zorlu yolculuklarında
onlara eşlik etmek isterseniz buyurun o zaman...🖤 & 🖤
Alıntı#1
Adamın parmağının ucuyla kurduğu temas, içinden kendine yaptığı telkinlerin uçup gitmesine, o ana kadar kendi kendine verdiği tüm gücü geri almaya başlamıştı. Bacakları titriyor, ayakta durmaya devam edebilmek için iki eliyle elbisesini kavramış hâlde dümdüz dikiliyordu. Adamın düzenli nefes alış verişleri dışında odada tek bir ses dahi yoktu ve gözlerinin bağlı olmasının da etkisiyle kapana kısılmış, çaresiz bir kuştan farksız hissediyordu.
Alıntı#2
Dolgun ve diri göğüslerinin hızla inip kalkıyor oluşu, seyri doyumsuz bir manzara gibiydi. Avuçlarını dolduran manzaranın tadına bakmak için eğildiğinde kadının ten kokusunu almış, böyle şeylerden kolay etkilenmediği hâlde kadının kokusu içinde bir şeyleri harekete geçirmişti. Konuşmak pek tercih ettiği bir şey olmasa da dudaklarını göğüslerinden çekip boynuna götürdüğünde istemsiz bir inlemeyle "Tenine ve kokuna bayıldım," diye fısıldadı.
Alıntı#3
"Bakire olduğunu saklayıp beni dolandırmak niyetinde miydin ha?" diye bağırdı yataktan kalkarken. Odayı inleten sesindeki öfke, kadının korkuyla sıçramasına, yattığı yerde daha çok büzülmesine neden olmuştu. Az önce sabaha kadar birlikte olmayı düşündüğü, ilk defa inanılmaz bir zevkle basit bir seks yapmak yerine sevişmeyi istediği kadına katıksız bir öfkeyle bakıyordu.
***************
Hışımla kalktı yataktan, kadının bileğinden tuttuğu gibi onu da kaldırdı. "Buradan defolup gitmen için on dakikan var. Duştan çıktığımda seni burada görmek istemiyorum!" dedi dişlerinin arasından. "Para kalsın, en azından ikimizden biri amacına ulaşmış olur." deyip sertçe itekleyerek bıraktı kadını ve dönüp banyoya geçti.***&***
İlk bölümde görüşmek üzere, seviliyorsunuz çokça
🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Gül (Tamamlandı)
RomanceRomans #1 🩷 Romantizm #3 🩷 Romantik #4 🩷 Neydi gonca gülü açtıran? Bahar mı, bülbülün aşkı mı? Bülbülün aşkı olmasa gül açmaz mıydı? Ya baharın geldiğini nasıl anlardı? Gülnihan Karaca... Ne bahar görmüştü ne de ona aşık bir bülbül. Bedenini h...