Selam kalbimin içleri:-)
Umarım bölümü beğenirsiniz yorum ve beğeni atmayı unutmayın keyifli okumalar...
"Berrak." Dedi Serdar sakince.
"Efendim." Dedim bende etrafımı incelerken.
"Şu kahvehaneye girip konuşalım mı?" Serdarın az ileride ki kalabalık kahvehaneyi göstermesiyle başımı serdar çevirip güldüm.
"Olur." Serdar da gülüp ellerini şişme montunun cebine koyup önden ilerledi bende hızla yanına yetişip ilerlerken Serdar konuştu.
"Akşama kalmadan bitirsek bari buralar akşam sıkıntılı oluyor." Yanaklarımı şişirip başımı salladım.
"Haklısın zaten abim kızacak Efe'yi geri yolladığım için." Serdar olduğu yerde durduğunda bende durup Serdara döndüm.
"Ne oldu?"
"Efe hep böyle miydi?" Kaşlarım çatık Serdar'a bakarken mırıldandım.
"Nasıl?"
"Hep korumacı." Serdarın sorduğu soruyla derin bir nefes alıp geri verdim hava akşam üzeri olduğu için biraz daha soğuktu gri kabanıma biraz daha sarıldım.
"Bilmiyorum." Dedim mırıldanarak. "Yani Efeyle çok uzun zaman önce tanışmadık daha yeni." Serdar da başını hafif bir şekilde olumlu anlamda salladı.
"Pekâlâ." Bende hafif tebessüm edip kahveye doğru ilerlerken kahvenin önüne gelmemizle bağırdım.
"Selamün aleyküm amcalarım." Herkesin bakışları bizi bulurken gülerek konuşmaya devam ettim.
"Biz muhtara bakmıştık da." Kaşları çatık ama sevimli bir yüz ifadesi olan kırklı yaşların sonlarında olan adam ayağa kalkıp konuştu.
"Buyur kızım benim muhtar." Heyecanla Serdara döndüm.
"Bu amca muhtarmış Serdar." Serdar gülüp başını salladı.
"Evet Berrak o amca muhtarmış." Yaptığım gereksiz heyecanla utansam da her şey çok geçti yavaşça amcaya geri dönüp konuştum.
"Amacım ben Savcı Berrak Özer, bu yanımda ki adam da köyün öğretmeni Serdar." Amcanın yüzünde hatrı sayılır bir şekilde tebessüm oluşurken gülerek konuştu.
"Hoşgeldiniz Savcı hanım, sen de hoşgeldin Muallim oğlum." Amcanın dediğine gülüp konuştum.
"Hoşbulduk amca biz bu köyde ki öğrenciler hakkın da konuşmaya geldik sizinle." Amca bize doğru ilerlerken aynı zamanda da konuşuyordu.
"Tabi kızım muhtarlığa girelim." Başımı olumlu anlamda sallayıp Serdarla beraber amcayı takip ettik.
"Amca bu köyün nüfusu kaç?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Yari
ActionGenç bir kız hayalleri umutları olan annesi ve babasıyla yaşayan genç kız yolu bir şekilde asker olan ağabeysinin yanına düşer. Nereden bile bilir ki hayatının en zorlu en meşe katlı yollarından geçeceğini. Hayatının aşkını bulup türlü zorluklar çek...