41. Bölüm

40.8K 1.8K 141
                                    

Selammm canımın içleri◉‿◉

Bölüm sonu açıklamayı mutlaka okuyun lütfen.

Keyifli okumalar...




"O şimdi asker canı neler ister uyku da mevlam beni ona göster." Elimde ki toz bezini yere atıp kendim de koltuğa attım. Çok fazla yorulmuştum. Derin derin soluk alıp verirken kapının çalmasıyla derin bir nefes alıp terden ıslak olan kaküllerimi ellerimle iki yana ayırıp kapıyı açtım. Karşımda tüm yakışıklılığıyla sevgili duman gözlüm dururken gülümseyip kapıya yaslandım. Şimdi hoşgeldin evimin direği kalbimin prensi demek vardı ama işin ucunda rezil olmakta vardı kendine gel Berrak.

"Hoşgeldin." Dedim sakince. Niye yani düşündüğüm şeyimi deseydim Efe anında ayrılırdı benden sonra bu minnak kalbim acı içinde kalırdı.

"Güzelim." Dedi Efe. Hasret içinde kalmış benim sevdiceğim ne kadar da güzel güzelim diyordu. Şimdi gerçekten güzelin miyim demem lazım ama bunu da diyemem sık dişini Berrak evlendikten sonra dersin bunları. Evlilik önemli evlilik kutsal bir müessese.

"Duman gözlüm." Dedim aynı Efe gibi özlem ve hasretle. Oysa ki daha beş saat olmuştu ayrılalı. Şöyle bir bakınca baya olmuş ayrılalı. Derin bir nefes alıp verdim. Efe sırıtarak bana bakıyordu anında kendimi toparlayıp mırıldandım.

"Gelsene içeri."

"Yok ben şey için geldim." Efe elini ensesine götürüp kaşırken ne kadar tatlı olduğundan haberi yoktu hele şu üniforma'nın içinde afet-i devran. Ulan durun öpeceğim bırakın beni tutmayın. Neyse ya tutun sonra adama rezil olamayalım.

"Ne için?" Efe gülüp dudaklarını aralamıştı ki arkadan gelen iki kadın sesiyle anında bakışlarım onları buldu.

"İyi akşamlar komutanım."

"İyi akşamlar Efe... Komutanım." Bak sen bu kızıla kem gözlerini Efe'ye dikmiş bakıyordu. Demek time yeni üye bu iki kızdı arkada ki sarı minyon tipli kız tebessümle bana bakıp konuştu.

"Merhaba." Bende aynı tebessümle karşılık verdim sonuçta kızın bir yalnışını görmemiştim.

"Merhaba." Kızıla baktığım da hala Efe'ye bakıyordu bakışlarım Efe'ye döndüğünde onun bana baktığını görmemle gülüp elinden tutup.

"Geçsene artık içeri sevgilim." Kızılın nihayet bakışları anında bana dönerken bozulduğu yüz ifadesinden belliydi.

"Aaa şey siz sevgili misiniz?" Tek kaşımı itanayla havaya kaldırıp bir adım daha attım kapıya doğru.

"Siz ne sanmıştınız?" Kızılın bakışları Efe'den bana dönüp umursamazca omuz silkti.

"Kız kardeşi." Yüzüme alaylı ifade yerleştirip elimle Efe ve kendimi gösterdim.

"Sizce ikimizin arasında ki yedi benzerlik ne çünkü ben çok merak ediyorum da." Kız bir bana bir Efe'ye bakarken Efe'ye bakarak konuştu.

"Bence de hiç benzemiyorsunuz ama şaşırdım." Göz devirip derin nefes aldım.

"Neyden dolayı şaşırdınız?" Ben bu kızı yollarım gençler haberiniz olsun sonra Berrak demedi demeyin bana.

"Yani ne bilim kusura bakmayın ama hiç yakışmıyorsunuz ben Efe komutanımın yanına daha güçlü okumuş etmi birini beklerdim fiziki olarak daha uzun birini sizin aksinize, birde sanki esmer değil de daha açık tenliler. Ama beni kesinlikle yanlış anlamayın amacım sizi küçümsemek değil." Ben yoluyorum dayanamıyorum kız açık açık sen değil Efe'nin yanına ben yakışırım diyordu. Tam ağzımı açmıştım ki Efe'nin sert ve otoriter sesi yakılandı binada. 

Asker YariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin