9. Bölüm

90.5K 3.5K 252
                                    

Selam kalbimin içleri ♡♡

Biz geldikkk

Umarım bölümü beğenirsiniz satır başı yorumlarınızı bekliyorum...

Keyifli okumalar dilerim...

Keyifli okumalar dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Gözlerimi açmama sebep olan şey yüzüme çarpan buz gibi soğuk su oldu. Derin derin nefes almaya çalışırken aynı zamanda da öksürüyordum. Gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalıştıktan sonra tekrar derin nefes alıp gözlerimi açtım.

"Vay güzel gari de uyanmış." Gözlerimi sinirle kapatıp dişlerimi sıktım bu aptal hem yüzüme soğuk su döküyor hem de uyanmış diyor aptal mı ne?

"Ne istiyorsunuz lan?"

"Şş sakin ol cano." Yüzümü buruşturup karşımda ki saçı başı birbirlerine girmiş sarı bıyıklı adama tiksintiyle baktım.

"Yüzbaşı'nın değerli hazinesisin sen öyle değil?" Sinirle ellerim yumruk olurken bağırdım.

"Değil lan değil aşağılık it." Yüzüme yediğim sert tokatla yüzüm sağ tarafa düşerken canımın acımasıyla gözlerim doldu. Titrek bir nefes çektim içime ama ortamın iğrenç kokmasıyla yüzümü buruşturdum.

"Berek tesakhts’iky." Alayla göz devirip güldüm ne yani kamerayla beni çekip karargâha mı yollacayaklardı? Salaklar Allah bilir benim kim olduğumu bile bilmiyorlardır.

"Komutan gamereyi ister goş getir de hayde." Dizi izler gibi izliyordum bu insan yoksunlarını hayvan bağlasan durmaz kaldıkları yerde ama bunlar bir şekilde yaşıyor. Bir kaç şerefsiz önüme kamerayı kurunca komutan dedikleri beyin yoksunu yanıma gelip kameraya doğru baktı.

"Esgerler aha bu gadını istiyorsanız adamımız nevzatı verin yoksa giz ölür." Sinirle karışık alaylı bir gülümseme sunup konuştum.

"Ulan şeref yoksunu sen kime emir veriyorsun? Sen kimi tehdit ediyorsun?" Ellerini kısa saçlarıma geçirip çektiği an ağzımdan kaçan inlemeye engel olamadım. Hayvan koparacak kadar çok çekiyordu.

"Bene bak o*uspu seni burada becerip bırakırım benim sinirlerimle oynama sizler de getirin benim adamımı."

"Sakın dinlemeyin bu beyni vücudunu terk etmiş yaratığı benim keyfim yerinde." Yüzüme yediğim tokatla başım sağ tarafa düşerken gözlerim sımsıkı kapattım. Bu öncekinden daha sert olmuştu. Hele ben bir buradan kurutalayım özel ekiple seni s*ktirmezsem bana da Berrak Özer demesinler.

"Size söylüyorum gomutan gızı al adamımı getir." Ellerini bir kez daha saçıma geçirip çektikten sonra cebinde ki bıçakla koluma derin bir çizik atmasıyla dişlerimi sıkıp içime doğru inledim. Gözlerimden akan yaşa lanet ettim. Yüzüme değen elle gözlerimi hemen açıp yüzümü başka bir yöne doğru çevirdim. Kendimi geriye doğru çekmemle karşımda ki şerefsiz sinirlenip yüzüme daha sert tokat atınca bir anlığına nefes alamadığımı hissettim eğer bu videoyu askeriye de ki askerler izlerse askeriye ayağa kalkardı hele ki abim, amcam, Zafer ve babam ortalığı yıkar daha sonra da Adliyeyi.

Asker YariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin