Selammm cancağızlarım;)
Bol keyifli okumalar...
"Günaydın asker."
"Sağ ol."
"Nasılsın asker?"
"Sağ ol."
"Sizlerde sağ olun rahatta dinle." Sinirle başıma kadar çektiğim beyaz yorganı itip bağırdım.
"Kesin artık şunu ya sabahın beşi ya beşi. Bu ne gürültü ya tüm karargâh lojman sesinizle inliyor ya." Sinirle söylene söylene cama yaklaşıp bağıran bir ordu askere ve doğu timine baktım gözlerim Efe'ye kaydığın da istemsizce güldüm. İnsafsızın oğlu ne kadar da yakışıklı ya. Derin bir iç çekip başımı camın pervazına yasladığım da Efe'nin gür sesini duydum.
"Beni iyi dinleyin." Sinirle camı açıp son ses bağırdım.
"Asıl sen beni iyi dinle asker." Tüm karargâh susmuş şaşkınlıkla bana bakarken Efe de yavaşça arkasına döndüğünde yüzünde ki şaşkın ifadeye gülmek istesem de kendimi tutup sinirle bağırdım. "Ya siz manyak mısınız sabahın beşinde kargalar b*kunu yemeden beni o bariton seslerinizle uyandırıyorsunuz? Neden camımın önünde yapıyorsunuz içtimanızı?" Askerler bu halime gülmemek için başlarını eğdiklerinde deve kuşuna benzediklerin den haberleri varmıydı acaba? Efe şaşkınlıkla konuştu.
"Güzelim?" Efe'nin dediği kelimeyle anında gülümseyip başımı camın pervazına yasladım.
"Efendim." Gülerek söylediğim cümleyle Efe de gülerek alnını kaşıdı.
"Ne yapıyorsun?" Yüzümde ki gülümsemeyle dirseğimi cama doğru yaslayıp konuştum.
"Hiiçç seninle konuşuyorum." Efe bu halime sırıtırken başını olumsuz anlamda salladı. "Sen ne yapıyorsun?" Efe kaşları havada beni dinlerken şu sıfatı öpmemek için kendimi zor tutuyorum Allah'ım şunun tipine bak ya gri gözleri aşkla parlıyor o güzel gamzesi her zaman ki gibi muhteşem şekilde bana göz kırpıyor ah kalpten gidiyorum. Efe gülmemek için dudaklarını ısırıp başını önüne eğdi. Allah'ım o beresi bile çok güzel ya sevgilim diye demiyorum taş gibi adam. Allah bana bağışlasın. Vallahi şimdi atlatacağım camdan üzerine.
"İçtima." Dedi Efe. Şaşkınlıkla Efe'ye bakarken bu halimi keyifle izliyordu.
"İçtima mı?" Efe başını olumlu anlamda sallayıp gülerek dudağının kenarını kaşıdı. Bak ya cool coll hareketler gel de bu çocuğu sevme. Askerlerin kıkırtı sesleri kulağıma geldiğin de kenimi toparlayıp omuz silktim.
"Ne yapayım Efe içtima yapıyorsan?" Askerler daha fazla dayanamayıp kahkahaya boğulurken şaşkınlıkla ilk askerler sonra time baktım ardından Efe'ye baktığım da aklıma gelenlerle sinirle kaşlarımı çattım. Yani bir insan nasıl bu kadar çabuk rezil olabilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Yari
ActionGenç bir kız hayalleri umutları olan annesi ve babasıyla yaşayan genç kız yolu bir şekilde asker olan ağabeysinin yanına düşer. Nereden bile bilir ki hayatının en zorlu en meşe katlı yollarından geçeceğini. Hayatının aşkını bulup türlü zorluklar çek...