💥Bakugou💥

9.6K 457 680
                                    

Başlamadan önce oy ver yorum yapar mısınız? Şimdiden teşekkürler ve iyi okumalar.

💥💥💥

Elindeki poşeti evin önüne gelince kapıyı açmak için yere bıraktın. Kapıyı açıp içeri girince mutfaktan gelen baharat kokuları, sevgilinin karamel kokusuyla harmanlanmış bütün eve yayılmıştı. Gülümseyerek adımlarını mutfağa çevirdin. Amerikan mutfağınız salonla birleşikti.

Sessiz adımlarla gidip sevgilini korkutmak istemiştin ki başaramadın. "Geldiğini duyabiliyorum." Soğuk sesi yanaklarını şişirip derin bir nefes bırakmana sebep olurken aynı sessizlikle yanına gidip, kolunun altından önüne geçtin. Göğsüne yanağını yaslayıp iyice sevgiline sokuldun.

Seni geri çevirmeden çenesini başına yaslayıp önündeki sebzeleri doğramaya devam etti. Sevgilinin biraz sert bir yapısı olduğu için seninle çok ilgilenmezdi ama sen buna alışıktın.

Bir süre sonra sıkıldığın için sürekli huzursuz mırıldanmalarla kıpırdandın. Bu sırada sevgilin sebzeleri doğramayı bitirmişti. Kaşlarını çatıp sana baktı. "Ne istiyorsun?" Sesi sert çıksada umursamadın.

En şirin gülümsemeni ona gönderip başını boynuna yasladın. "Kucak." Dedin.

Hiç bir şey demeden seni kaslı kollarıyla kucağına aldı. Tek eliyle kalçalarına destek verip seni tutarken tek eliyle de yemek yapıyordu.

Kollarını sevgilinin boynuna, bacaklarını da beline dolayıp sarıldın. Ne kadar sevgilin belli etmesede korumacı tavırlarından, sürekli üstünde olan bakışlarından, yanına gelen erkekleri tehdit etmesinden sevgilinin seni ne kadar sevdiğini biliyordun. Bu yüzden sen ona sevgini gösteriyordun.

Başını yasladığın boynundan kaldırıp ona baktın. Erkeksi yüzü, çatılı kaşları ve keskin bakışlarıyla her kızın hayalini süslüyen bir kahramandı. Gülümseyerek yanağını öptün. Tekrar başını boynuna gömdüğünde uzun ve ince parmakların kaslı, çıplak göğsünde gezindi.

Kalçalarını sıkan elle kıkırdadın. En ufak dokunuşla kucağında olduğun bedenin tahrik olmasına bayılıyordun. Sonuçta o Bakugou Katsukiydi. #2 kahramandı. Hiç kimseye yenilmeyen, hiç kimseyi takmayan Katsuki'nin, senin dokunuşlarınla deliricek kıvama gelmesi seni özel kılıyordu.

Gözlerini Katsuki'nin koyulaşmış kırmızı gözlerine çevirdin. "Bir sorun mu var balım?" Dedin masum sesinle. Çoğu insana göre sesin masum olsa da altında yatan kirli anlamı sadece o biliyordu.

Her daim düz duran dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı. Gözlerine yerleşen yaramaz pırıltılarla uyuyan canavarı uyandırmıştın. "Çok büyük bir sorun var bebeğim." Dedi boğazından gelen boğuk sesiyle.

Bacaklarını belinden çekip yere atladın. "Ben duşa giricem. Belki istediğini yemekten sonra alabilirsin." Sözlerinden sonra göz kırpıp kalçalarını sallayarak çıktın mutfaktan.

Sevgilinin kendi kendine söylenmesini umursamadan banyoya girdin. Beyaz tenini örten bütün kıyafetlerden kurtulup küvete girdin. Gözlerini kapatıp uzun bir süre sıcak suyun seni rahatlatmasına izin verdin.

Banyo'nun kapısı sertçe açılınca dudağının kenarı kıvrıldı. Bakugou her zamanki gibi dayanamamıştı. Gözlerini yavaşça aralayıp ona baktın. Dudaklarını yalayıp seni süzdü. Altındaki eşofmanı ve boxerini çıkarıp küvette girerek seni kucağına çekti. Altında hissettiğin sertlik gecenin uzun olacağını belirtirken dudaklarına yapışıp geceyi başlattı.

💥💥💥

Eveet bir bölüm daha bitti ve Bakugou aşığı olarak yazarken kalbim ağrıyor. Neyse bir sonraki bölümde görüşmek üzere aklınızda fikir varsa yazmayı unutmayın.

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin