𝙎𝙝𝙞𝙜𝙖𝙧𝙖𝙠𝙞

2.8K 171 118
                                    

Fantezi perilerim kaçtı. 🔞 yazamıyorum help...

Father Shiggy!

***

"İstemiyorum!" Diye bağırdı küçük kız. Shigarakiye çekmiş mavi saçların, kırmızı gözlerinle adete lige acı saçan bir şeytandın. Yaptığın haltlar çoğu kötünün bile çekineceği şeylerdi ve sen altı yaşında olmana rağmen bunları yapabiliyordun.

Senin için zevk dolu bir gündü. Neden mi? Baban özel bir görev için çıkmışken sen bütün ligin ağzına sıçıyordun. Özellikle Dabi'nin. O yanık tostu oldun olası sevmezdin zaten...

Maalesef ki her zaman babanın gözünde ufak bir çocuk olma planın yıkılmıştı, çünkü baban görevden erken dönüp yarattığın kaosu öğrenmişti. Özgünlüklerin hem annenin hem babanın karışıktı.

Baban gibi herşeyi toza çevirebiliyordu fakat dokunmana gerek yoktu. Zihin gücünle yapıyordun. Aynı zamanda annen gibi karakampçıya sahiptin. Mükemmel bir villian olurdun. Tabi eğer ki baban Shigaraki Tomura olmasaydı.

Çığlık atarak ışınlanmaya çalıştın fakat Kurogiri seni Tomura'nın kucağına yolladı.

Kollarını göğsünde doladın. Shigaraki sana dokunmadı. Asla dokunmazdı. "İn üstümden velet. Odana dön. Bunu akşam konuşacağız." Dedi ve viskisini doldurması için Kurogiri'ye itti.

Ona dil çıkardın. "Asla!" Işınlanmak için zıpladın fakat arkadan gelen patlamayla duvara yapıştın.

Shigaraki sana gelmek istese de kahramanlar ondan önce davranıp saldırdı.

Olan bitenleri endişeyle izlerken sana doğru gülümseyerek gelen kahramana orta parmak çekerek zıpladın. Babanın önündeki kahramanın suratına tekmeyi yapıştırıp yere atladın.

Üstünde yapılan deneylerle kazandığın ışınlanma harikaydı! Karakampçıyla kahramanları duvardan duvara çarptın.

Ardından hepsine orta parmak çekip Kurori'nin çatığı portala babanla atladın. Yere diz çöküp derin nefesler aldın.

"Mükemmel bir çocuk yapmışım. Gelecekteki villianların başı olabilir. Bizi zafere götürecek o!" Babanın gururlu söylenmesine keyifli kahkahası eşlik etti.

Ayağa kalkıp sırıttın. Sen gerçek bir kötüydün. Babanın planını devam ettirecektin. "Evet baba!"

Resmen kahramanlar size bir silah vermişti. Bunlar için bir ara teşekkür ettin. Şehir merkezini yok ederek...



Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin