🔞𝙎𝙚𝙧𝙤🔞

3.4K 134 82
                                    


***

Müzik dinleyerek yemek yapmak en sevdiğin aktiviteydi. Tıpkı şu an olduğu gibi. Sero'yla iki yıldır evliydiniz ve şu an ikinizde proheroydunuz. İzin gününde olman dışında hayat rutin gidiyordu. Yapmayı bitirdiğin çorbanın altını kapatıp kalçanı iki yana salladın.

Dinlediğin şarkı çok güzeldi ve sen kendini kaptırmıştın. Bir elini kaldırıp iki yana sallanırken arkandan bir çift kol beline dolanmış, sertliğine sana yaslayarak seninle dans etti.

Gülümseyerek arkandaki sertliğe sürtündün. Sero'nun elleri sıkılaşırken başını arkaya atıp  Sero'ya gülümsedin.

Sero dudaklarına tutkulu bir öpücük kondurduğunda aynı şekilde karşılık verdin. Geri çekildiğinizde Sero latin bir şarkı açmış ve seni kalçalarından tutarak kendine çekmişti.

Onun elleri kalçanda, senin ellerin boynunda dans ederken arada Sero boynuna ıslak öpücükler konduruyordu.

"Hey, daha eğlenceli şeyler yapmak ister misin?" Dedi muzip sesle.

Dudağına bir öpücük kondurup geri çekildin. "Neden olmasın?"

Sero bantlarıyla seni kendine çekerek odaya ilerledi. Kesinlikle kurtuluşun yoktu artık. Odaya çıktığınızda bir anda kendini Sero'nun kucağında buldun.

Bacaklarını beline dolarken o seni öpmeye başladı. Dudaklarınız bir saniye bile ayrılmazken sırtın yumuşak çarşafla buluştu.

Üstündeki kırmızı elbise saniyeler içinde yeri boylarken iri eller göğsünü avuçlamış, okşamaya başlamıştı.

Yüksek sesle inlediğinde Sero elini çekip belini okşadı. İç çamaşırını çıkararak dudaklarını sürttü. Nefesini kadınlığının girişine üfleyerek titremene sebep oldu. Alt dudağını ısırdığında Sero'nun parmakları dudağına sürtündü. 

Ağzına alıp emdin. Senin emmenle Sero sana bakıp güldü. dudaklarını kadınlığının girişine sürterken arada emiyordu. Parmaklarını ağzından çekip kadınlığının girişine sürttü. Gözlerini sıkıca kapattın. 

Kadınlığına giren parmaklarla gözlerin sonuna kadar açıldı. Uzun zamandır yapmıyordunuz ve şimdi yapmak iyi hissettirmişti. Parmakları kadınlığının içini talan ederken yükses sesli inlemelerin odada yankılanıyordu. Geleceğini hissettiğinde vücudun istem dışı titredi ve Sero parmaklarını çıkardı. 

Altındaki pantolonu ve boxeri çıkarıp aletini girişine sürttü. İnlemeyle karşılık aldığında kadınlığına aletini sokup bacaklarını elleriyle ayırdı. İçinde büyüyen aletiyle gözlerini kapattın. 

İçinde hareketlendiğinde bir yandan da göğüslerini okşuyordu. Sağ göğüs ucunu ağzına alıp ısırdı. Çekiştirmeye başladığında çığlık attın. Bu acıtmıştı. Sero'nun omuzlarını tutup sıktığında boşalmıştın. Sero da seninle boşalmıştı. Yine de bu kadar kurtulamamıştın. Sesin kısılana kadar Sero durmamıştı. 

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin