🔞𝙏𝙖𝙢𝙖𝙠𝙞🔞

3.9K 177 313
                                    

Tamaki: 30
Siz: 28

***

"Tamaki uyu artık." Dedin bezgince. Bir davete katılmıştınız ve Tamaki alkolü biraz fazla kaçırmıştı. Kravatını çıkarıp kenara atmak için uzandın.

Tamaki rahat durmadı ve belinden tutup yatağa yatırdı seni. Üstüne çıkarak ellerini başının yanında sabitledi. Hem alkolden, hemde utandığı için kızarmıştı. "S-seni istiyorum tavşancık." Dedi utangaç şekilde.

Elini yatağa bastıran ellere bakıp güldün. "Tamaki sarhoşsun bebeğim. Sarhoşken yapamayız." Dedin onu düşünerek. Sabah senden kaçmasını istemiyordun.

Başını boynuna gömüp ısırdı. "Lütfen t-tavşancık. Sonra söz uyuyacağım." Dedi ufak öpücükleri boynuna sıralarken.

Dilinle dudaklarını ıslattın. "Pekala seni koca bebek."

"T-teşekkürler tavşancık." Üstünde doğrulup  elbiseni indirdi. Kendi kravatını çıkarıp ellerine uzandı. "T-tavşancık, ellerini bağlayabilir miyim?" Dedi iyice kızarırken.

Gülümsedin ve ellerini uzattın. "Sormana gerek yok bebeğim."

Kulaklarına kadar kızarırken bileklerini bağlayıp başının üstüne yasladı. Boynundan göğsüne doğru inmeye başladı. Öpücükleri her an daha şehvetli hale gelirken bedenin ihtiyaçla kıvranıyordu.

Suyun içinde büyüyen Tamaki'nin ahtapot parmaklarına ve diline ihtiyaç duyuyordun. Bir göğsünü ısırdığında ilk inlemen dudaklarından firar etti.

Ne ara iç çamaşarının terk ettiğini bilmediğin kalçan havalanıp Tamaki'nin aletine bastırdı kendini. "Siktir, bebeğim sanırım ıslanıyorum."

Tamaki'nin kemikli parmakları kadınlığını bulduğunda dudağını ısırdın. "B-buranı yiyebilir m-miyim tavşancık?" Hala Tamaki sarhoştu ve üstünde çakır bir keyif vardı.

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin