Bu bölümde 19 yaşındasınız ve Katsuki'de 25. Sugar Daddy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)***
Elindeki poşetlerle Katsuki'ye dönüp yanağını öpüyorsun. Mutlu hallerine güldü ve boynunu öptü. "Bu kadar mutlu olacağını bilseydim daha önceden getirirdim." Dedi.
Bir şey demeden ilerledin. Saat nerdeyse akşam on olmuştu ve birazdan burası kapanacaktı. Bir elindeki poşetleri Katsuki aldı ve diğer poşetlerle tek eline yükledi. Boştaki eliyle senin elini tutup kendine çekti.
Dışarı çıktığınız anda gözünün önünde patlayan flashlarla gözlerini kapatmak zorunda kaldın. Gözlerin yanıyordu! Katsuki gözlerinin üstüne elini koyarak seni arabaya yönlendirdi. Gazeteciler çok şey söylüyordu fakat aynı anda konuştukları için sadece gürültü duyuyordun.
Katsuki seni arabaya bindirdiğinde gözlerini nihayet açabildin. Sürücü koltuğuna oturmasıyla hızlıca sürmeye başladı arabayı. O da rahatsız olmuş gibiydi. Boynundaki damarlar belirginleşmiş, direksiyonu sıkmaktan el boğumları beyazlamıştı.
Sinirlendiğini anladığın için ses çıkarmadın. Eve geldiğinizde indiniz. Katsuki tek seferde bütün poşetleri alıp içeri giderken peşinden gittin. Arkanızdan kapattığın kapıyla Katsuki'ye döndün.
Hala sinirliydi. Bu siniri indirmek ise sana kalıyordu. Arkadan beline sarılıp yanağını sırtına yasladın. "İyi misin?" Dedin.
Katsuki sana kısa bir bakış atarak banyoya ilerledi. "Duş alıp geliyorum." Dedi ifadesizce. İşte bu fırsatı değerlendirebilirdin.
Peşinden ilerleyip önüne geçtin. Boynuna sarılarak yanağını öptün. "Bende geleyim mi? Sinirini alırım." Dedin gülümseyerek.
Hafiften kızarırken hala koruduğu ifadesiz bakışlarıyla başka tarafa döndü. "Ne yapıyorsan yap." Dedi. Fakat kesinlikle gelmeni istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfictionBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları