***Elindeki dondurmayı bir kere daha ısırıp yerinde zıpladın. Aşırı derece canın çekiyordu ve sonunda Kai'den gizli yemeyi başarmıştın. Herif iki gündür yatak döşek yattığın için her yediğin şeyi kendi kontrol ediyordu.
Dondurmanın başka ısırığını alacakken bileğinin tutulmasıyla boku yediğini anladın. Kai şu an tam yanında sana keskin ve tehlikeli gözlerle bakıyordu.
Ona gülümseyip kendini özgünlüğünle fırlattın. Duvarlarda yan bir şekilde koşarken Kai tam arkandan geliyordu.
Camdan aşağı atlayıp dil çıkardın Kai'ye. Maskeli bile yakışıklı suratı vardı sevgilinin. Sana göz kırptığı sırada yerden çıkan taşlar bedenini sarmış seni ona götürmüştü.
Çırpınsan da işlememişti. Kai kolunu tutup içeri çekti seni. Kollarıyla sarıp geçen hafta senin için aldığı saf elmastan yapılı yılan kolyenin olduğu boynunu öptü.
"Kai?" Elleri kalçana kaydığında bu seks için değildi, seni kendine çekmek içindi.
Sana sarılı bekledi bir süre. Ne olduğunu anlamamıştın. "Hey, seni sevdiğimi bil olur mu?" aniden gelen sözler kalbini incitirken geri çekildin.
"Tabiki biliyorum." Boynuna sarılıp güldün. "Ve bende seni çok seviyorum."
Kalçandaki eller beline çıktığında Kai'nin sesi yüzünü düşürmene sebep oldu. "Ayrıca dondurma yemeni unutmadım."
Geri çekilip surat astın. "Hassiktir be!"
***
Kısa oldu üzgünüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfictionBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları