***Elindeki sütün tarihine bakıp hesaplama yaptın. Daha tarihinin bitmesine iki ay kalmıştı. Sepete atıp ilerledin. Arkandan gelen maskeli Shigaraki ise homurdanıyordu. Şimdi seninle evde oturmak onun için daha iyi olabilirdi.
Gülümseyip üst raftlardan portakal suyuna ulaşmaya çalıştın. "Şikayet etme Shiggy~" dedin.
"Tch! Eve gitmek istiyorum. Dünyayı yok etme planıma bunun için ara vermedim." diye homurdandı. Umursamıyor gibi davranıyordu fakat gözü her saniye üstündeydi.
Portakal suyunu sepete atıp güldün. "Öyleyse eve gidebilirsin Shiggy." desende gitmeyeceğini biliyordun.
Shigaraki sepeti yere bırakıp seni rafla arasına aldı. Serçe parmağını havada tutarak belini sıktı. "Bana bak velet. Eğer ki seni bırakırsam kahramanlar ya da polisler tarafından bulunursunuz velet."
Umursamazca omuz silktin. "Arkandaki salçayı uzatır mısın Shiggy?"
Sana bezgince bir bakış atıp salçayı alıp sepete attı. "Artık gidelim velet."
Sinirle bakıp sepeti aldın. "Aramızda iki yaş olması beni velet yapmaz!"
"Hayır yapar." Sepeti elinden alıp karnını sevdi. "Salaklık yapma bana bırak. Hamilesin velet."
Onun göremeyeceğini bilsende arkasından dil çıkarıp peşinden gittin.
"Shigaraki Tomura ve yardımcısı! Eller havaya!"
Sinirle arkanı dönüp polislere baktın. "Benim bir adım var! Ayrıca neden ben yardımcıyım?! O da yardımcı olabilir?!"
Shigaraki sana onaylamaz bakışlar atıp iç çekti. "Konu bu mu? Ayrıca sinirlenme ufaklığı etkileyecek." Sinirli homurtusu seni iyice kızdırmıştı.
"Aman be!" Özgünlüğünle yerde bir portal açıp bara ulaştınız. "Bende kötü ismi istiyorum Shiggy! Senin de var."
Çocuk gibi homurdanmana karşı güldü. Burnuna fiske atıp odasına ilerledi. "Bakarız."
"Piç kurusu..."
***
Çok iyi olmadı sanırım. :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfikceBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları