İsteyen Kişi: Ame_Rin1İstek: Bizim villian çocuğu olduğumuzu öğrenseler./ Kahraman çocuğu olduğumuzu öğrenseler.
***
Izuku: Pekala bu çocuk sana çok güveniyordu. Ona bundan bahsetmemen oldukça kalbini kırdı. Eğer ki onların tarafında kalmaya devam edersen sorun olmaz fakat karşı tarafa geçersen muhtemelen çok kırılır. Size karşı savaştığında bunu gözlerinden görebilirsiniz.
Katsuki: İlk duyduğunda inanmak istemedi. Kabul etmese de sana değer veriyordu. Sürekli seni izliyor ve şüpheli hareketlerini bekliyor. Eğer ki onlardan tarafındaysan pek güvenmese de içi rahatlar, çünkü sizi kaybetmek istemez. Karşı taraftan iseniz geçmiş olsun. Bütün herşeyin hıncını sizden çıkarır.
Shoto: Değer verdiği birisiydin. Bunu ondan saklaman çok kırdı onu. Senden git gide uzaklaştı. Bir nevi kaçan kovalanır oynadınız. Eğer ki onların tarafındaysanız tetikte olsa da sizinle tekrar yakınlaşır. Karşı tarafta iseniz kırılır. Savaşta eskiden arkadaş olmanızı umursamadan saldırır size.
Iida: Pekala bu çocuk çok kırıldı bunu söyleyeyim. Anında sensei'lere söyler. Eğer ki onlardan iseniz sizinle arasının açılmasına dayanamaz. Karşı taraftan iseniz eminim ki sizi kendi tarafına çekmeye çalışacak.
Kirishima: Sorgusuz infaaz yapmanın erkeksi olmadığını düşünüyor bu yüzden sizi dinleyecektir. Onlardan iseniz size sarılacaktır. Şu cümleyi duyabilirsiniz. "Sana karşı dövüşmekten çok korktum." Karşı taraftan iseniz dolan gözlerini saklayıp sizi onlarla olmanız için ikna etmeye çalışır.
Denki: Şaka olduğunu düşündü. Onu ikna ettiğinde gözlerinde hayal kırıklığı vardı. Bir süre kendine gelemedi. İstemese de sensei'ye söyledi. Eğer ki onlardan iseniz sizin onu bırakacağınızdan korktuğunu itiraf eder. O koca bir bebek. Karşı taraftan iseniz sizi çarpıp kendi tarafına çekmek için bağıracaktır.
Sero: Sero çok üzüldü. Gerçekten üzüldü hemde. O size değer veriyordu. Onun şakalarını anlayan sizdiniz sonuçta. İlk başta inanmadı. Sonra ise oturup düşündü. Eğer ki onlardan iseniz sizinle hiçbir şey olmamış gibi devam eder. Karşı tarafta iseniz size emin misin diye sorar. Cevabınız evet ise var gücüyle savaşır.
Aizawa: O bunu zaten biliyor... Fakat onun tarafında iseniz umursamayacak. Karşı tarafta iseniz hapistesinizdir muhtemelen.
Hizashi: Hazır olun, şaşkınlıktan hiç bağırmadığı kadar bağıracak. Onu sakinleştirdiğinizde size bir ton soru soracak. Eğer ki onlardan iseniz karaoke yapmaya gidebilirsiniz akşam. Karşı taraftan iseniz... El-fatiha.
Shinsou: Beyninizi yıkayarak öğrendi bunu. Bir ton soruyla sizin tarafınızı öğrenecektir. Eğer ki onların tarafındaysınız rahatlayacaktır. Sizi kaybetmek istemiyordu zaten. Karşı taraftan iseniz hemen sizi sensei'lere teslim edecek.
Mirio: Bunu öğrendiğinde yüzündeki gülümseme solacaktır. Hemen size karşı cephe alacak ve sorular soracaktır. Onlardan iseniz sorun yok, sizi kabul edecek. Karşı taraftan iseniz anında yüzünüze yumruk yersiniz...
Hawks: Şey o casus olduğu için biliyordu... Lovdakiler söylemişti ayağını denk alsın diye. Onlardan iseniz size gülümseyip tavuk uzatır. Karşı tarafta iseniz rengini belli etmez ve gülümser.
Tomura: Şey söylediğiniz, ya da öğrendiği an kül etti sizi. O kahramanlara dayanamaz...
Dabi: Öğrenince sizinle alay etti. Daha sonra ciddiyete bürünüp yaktı sizi.
Oboro: Size geniş gülümsemesiyle gülümser. Eğer ki onlardan iseniz sorun etmez. Hatta bunun nasıl olduğunu merak eder. Karşı taraftan iseniz size üzgün bir bakış atıp hemen yetkililere teslim eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfikceBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları