Tepki 2: Hapşırmak

4.5K 225 272
                                    


Midoriya: Tatlı bir şekilde hapşırman çok hoşuna gitti. Sana çok tatlı olduğunu söyledi.

Bakugou: Seni tatlı buldu ama söylemedi. Yanakları hafiften kızarırken sana iğrenç dedi. Asıl demek istediği ise çok tatlı göründüğündü.

Todoroki: Seni izledi. Hapşırdığında gülümseyerek baktı. Peçete uzatacaktır.

Iida: Kızaracak ve hapşırdığın için revire gitmeni, eğer ki hastaysan ilaç almanı söyleyecektir.

Kirishima: Hasta olduğunu düşündüğü için telaşlandı. Revire gitmekte ısrar etti. Gittiğinizde bir şey çıkmayınca rahat bir nefes aldı.

Denki: Dikkatli ol bir daha tatlı bir şekilde hapşırman için karabiber kullanabilir.

Tokoyami: O umursamayacak ama Darkshadow onun düşüncelerini dile getirecek. "Çok tatlı olduğunu düşünüyor."

Oijiro: Bu herif tam bir beyfendi bu yüzden sana peçete uzatacak ve kibarca gülümseyecektir.

Sero: Kolundaki bantlardan kopararak sana uzatacak. Ayrıca çok tatlı olduğunu söyleyecek.

Shinsou: Kedi gibi olduğunu düşünecek. Dıştan umursamasada sürekli aklına düşecek.

Tamaki: Hapşırdığın için tatlı olduğunu düşünecek. Belki feels geçirip bayılacak.

Aizawa: Ne kadar tatlı olursan ol o sana kızacak. Hasta olduğunu düşündüğü için sana çok kızacak.

Mic: Çok tatlı olduğunu belirtirken kulaklarına elveda.

Shigaraki: Tatlı şeyler onun sinirini bozar bu yüzden seni kül edebilir.

Dabi: Tatlı değil seksi olduğunu düşünecek. Yatağına ve kalçana elveda.

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin