***Sero elindeki meyve suyunu inceliyormuş gibi yaparak çaktırmadan seni izliyordu. Güzel gülümsemenle gülüyor, okul eteğinin dışarıda bıraktığı bacaklarını sallıyordun. Sen okulun en güzel kızıydın.
Her gün yüzlerce teklif ve hediye alıyordun. Sero da bunun farkındaydı. Bu yüzden sana açılamıyordu.
Gözlerin bir ara hafifçe Sero'ya kaydı. Siyah saçları, siyah gözleriyle hemen etkilemişti seni. Diğer erkekler gibi seni etkilemek için çabalamıyordu en azından.
Gülümsedin. Bakışları sana kaydığında el sallayıp sıradan indin. Yanına doğru gidip ellerini arkanda birleştirdin. "Merhaba! Ben-"
Sözünü Sero'nun heyecanlı sesi kesti. Elindeki meyve suyu kabı düşmüştü. "Tanıyorum seni! Ben Sero Hanta."
Sana uzattığı elini tutup sıktın. İkinizde birbirinize içten bir şekilde gülümsediniz. O gün aşık olduğun gündü...
***
"İşte böyle tanıştık." Annenle babana gülümsediğinde alttan Sero'nun elini tuttuğunu hissettin.
"Aw! Aman Tanrım çocuklar bu çok tatlı." Annen heyecanla konuşmuştu. İkinizi sonuna kadar destekliyordu.
"Kızımı üzmesen iyi olur delikanlı." Baban elini Sero'nun omzuna koymuş sertçe sıkmıştı. Öyle korkutucuydu ki sen bile irkilmeden edemiyordun, fakat bunu seni korumak için yaptığını biliyordun.
Tanıştıktan bir yıl sonra Sero'yu ailenle tanıştırmak istemiştin. Hep birlikte bir akşam yemeği yiyordunuz.
Sero annenin en sevdiği çiçeklerle, sümbüllerle gelmişti. Annen ona bayılmıştı bu yüzden. Fakat baban ilk geldiği andan beri Sero'ya öldürücü bakışlar atıyordu.
"Asla üzmem." Sana dönüp gülümsedi. "Biliyorum bana güvenmiyorsunuz fakat kızınız benim herşeyim. Kahraman olurken önümde uzun bir yol olacak evet fakat ben bütün bu yol boyunca kızınızın elini tutmak istiyorum. Size yemin ederim onu asla terk etmeyeceğim efendim."
Gülümsedin. Sero gözlerinin içine bakarak, sıcak eliyle elinş tutarak sana bakarken ne diyebilirdin ki? O söyleyecek bir şey bırakmamıştı. Gözleri söylediklerinden daha çok şey anlatıyordu ve sen bunu okuyabilmiştin...
***
Ayol bugün çok aktifim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
Hayran KurguBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları