Umarım beğenirsiniz. Karakter bilgileri aşağıda.
🔥❄🥦
Yavaş adımlarla markete ilerledin. Todoroki ve İzuku bu gün geç gelecekti bu yüzden onlar için güzel yemekler yapmak istiyordun. Evde bir kaç şeyin eksik olduğunu görünce markete gitmek için hazırlanıp yola çıktın.
Normalde evden çıkman yasaktı fakat onları aradığında açmadılar diye çıkmaya karar verdin. Markete girdiğinde etrafta çok fazla kişinin olması seni rahatsız etmişti.
Başını eğip alacaklarına odaklandın. İnsan içinde olmaktan hem nefret ediyor, hem de ürküyordun, bu yüzden genelde ev için olanları hep onlar alırdı.
Alman gerekenleri aldıktan sonra kasaya gidecektin ki birisi kalçana dokundu. Telaşla koşarak kasaya gittin. Aldıklarını ödedikten sonra marketten çıkarak eve ilerledin. Arkandan birisinin gelen adım seslerini duyduktan sonra daha da hızlandın.
Telefonunu çıkarıp Todoroki, İzuku ve senin olduğun gruba yazdın hızla.
🔥❄🥦
Ben: Çocuklar yanıma gelir misiniz? Takip ediliyorum.
*konum*Sıcak Soba'm: Bana evden çıktığını söyleme!
Brokoli'm: O şerefsizin kemiklerini kırıp eline vericem.
Ben: Yemek yapıcaktım fakat evde eksikler olduğunu görünce sizi aradım. Siz açmayınca çıktım bende... Bunu sonra konuşabilir miyiz adam gittikçe yaklaşıyor.
*İki kişi tarafından görüldü."
🔥❄🥦
Yutkunup arkandaki adama fark ettirmeden hızlanmaya çalıştın. Boğazına dolanan bir elle nefesin kesilirken olduğun yerde kaskatı kesildin.
Yutkunup arkanı dönmek istediğinde boynundaki el daha da sıktı. İnleyerek bileğine tırnaklarını geçirdin. Adam seni duvara fırlatırken kanayan bileğine bakıp kısık sesle bir küfür savurdu.
Hızla kalkıp koşmaya başladın. O sırada sert bir bedene çarptın. Daha da korkarken kulağına dolan ses seni rahatlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfictionBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları