Kahraman Touya Au'nun ikinci bölümü. :)***
Çiçekler, çiçekler ve çiçekler. Bütün gün ilgilendiğin şey çiçeklerdi. Yaklaşık bir aydır her gün Touya Todoroki geliyordu ve senden çiçek alıyordu. Başkası olduğunu düşünüyordun ve kalbin kırılıyordu.
Her zaman geldiği saatte geldi Touya. Titrek bir nefes alıp her zaman aldığı çiçekleri hazırladın. Ona döndüğünde bu sefer elinde çiçek olduğunu fark ettin. Senden alınmamış çiçek.
Çiçekleri sana uzattığında şaşırdın. Yine bir şey fark ettin. Bu demette 108 gül vardı. Emin olamayarak baktın Touya'ya. "İyi bir çiçekçi olarak ordaki yüz sekiz gülün anlamını bildiğini sanıyorum."
Muzipçe gülümsemesine karşı gözlerin doldu. Yüz sekiz gül, benimle evlenir misin demekti. "Ben..." Ne diyeceğini bilemedin.
"Biliyorum biliyorum. Daha sevgili bile değiliz ama ben kararlıyım. Sevgili değil hayat arkadaşı olmak istiyorum seninle."
Gülümsedin. Başını sallayıp çiçeklere baktın. "Bende."
Touya rahat bir nefes alarak seni kendine çekti. İkiniz sarıldınız uzun bir süre. Sevgili olmadan evlenecektiniz.
"SENİ IRZ DÜŞMANI!" Babanın bağırışıyla irkilerek geri çekildin. İşte şimdi sıçtınız.
Touya dehşetle babanın elindeki silaha baktığında utandın. Sırıtıp dudağına ufak bir öpücük kondurup koşarak kaçtı. Kahraman da olsa bir babanın kıskançlığıyla yarışamazdı...
***
"Yani sen oğlumla evlenecek kızsın." Karşındaki Todoroki Enji konuştuğunda ürkmüştün. O çok sert birisi gibi duruyodu.
(Şimdiden söyleyeyim. Bu au'da Enji kötü birisi olmadığı için Touya kahraman oldu. Yani bu au'da Enji'nin iyi birisi olduğunu bilerek yorum yapın lütfen.)
Yanındaki eşi gülümseyip eşine gülümseyip koluna dokundu. "Enji kızı korkutma."
Enji önce karısına sonra sana döndü. "Bizim hergelenin gerçekten sorumluluk alma yaşı gelmiş demek..."
Touya kaşlarını çatıp babasına baktı. "Ben zaten sorumluluk sahibiyim!" Sinirle çıkışmasına kimse inanmadı.
Güldün. Saçını kulağının arkasına atıp Enji'ye döndün. O da sana gülümsüyordu. "Sanırım sen kızı kaçırmadan önce düğünü yapsak iyi olur."
Bütün Todorokiler seni sevmişti. Gerçi sevilmeyecek gibi değildin...
***
Allah'ım bismillah. Uzun zaman oldu. Dokuz gün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfictionBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları