💪🏻💛All Might💪🏻💛

3K 105 43
                                    

Karakter bu arkadaşlar. Birde burda All Might genç yani Amerika'daki halinde.

 Birde burda All Might genç yani Amerika'daki halinde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


💛💪🏻💛💪🏻

Ceketini giyinmeden omuzlarına koyarken evden çıktın. Bu gün All Might ile görüşücektin. Heycanlıydın. Onunla uzun süredir tanışıyordun ama ilk sefermiş gibi hissediyordun.

Heycanla buluşacakları yere geldin. İçeri girip bir masaya oturdun. Toshinori'yi beklerken biraz da kitap okudun. Geç kalmıştı ama o bir kahraman olduğundan neden olduğunu anlayabiliyordun. Kitabını okurken bir anlık kafanı kqldırdığında karşında oturan Toshinoriyi beklemiyordun.

Şaşkınca ona bakarken o da sana gülümseyerek karşılık veriyordu. "Ne zaman geldin?" Diye sordun biraz sessizlikten sonra.

O muhteşem gülümsemesini bahşetti sana. "Yarım saat oluyor ama kitap okurken o kadar güzeldin ki bozmak istemedim."

Yanakların kızarırken başını eğip gülümsedin. "Abartıyorsun." Dedin mırıldanarak.

Gülümseyerek elini tuttu. "Az bile söylüyorum."

Uzun bir süre sohbet ettiniz. Akşam olduğunu fark ettiğinizde senin evine doğru yürümeye başladınız. Yürürken bu gün yaptığı kahramanlıkları anlatıyordu. Gülümseyerek dinledin onu.

Yürürken birden üstünüze gelen alevle gücünü kullanarak kalkan yaptın. Alevler son bulunca hiç durmadan karşındaki villiana saldırdın. Karnına aldığın tekmeyle geriye savrulurken All Might seni tutmuştu. "Sivilleri koru ben hallederim."

Başını sallayarak hızla sivillerin yanına gitti. Kiminin üstüne binalardan parçalar düşerken gücünle sivilleri kurtardın. Bütün sivilleri kurtardığına emin olunca All Might'ın yanına gitmek için koşmaya başladın.

Birden karşına kahraman katili çıkınca kendini geri atıp ona çarpmaktan kurtuldun. Bileğinden bıçak gibi ışık çıkarınca ona saldırdın.

Saldırılarını kılıcıyla engelliyordu. Kısa bir an gözün All Might ve villiana kayınca karnında hissettiğin acıyla çığlık attın. Kahraman katili kılıcını karnından çıkarıp kanını emerek seni felç bıraktı. Yere düştüğünde sırıtan suratıyla üstüne geldi.

"OMNİ-WHİTE!" All Might'ın sesiyle gözün ona kaydı. Villiana son kez yumruk atıp sana koştu ki kalbinde ikinci acıyı hissettin. Son gücünle All Might'a gülümseyerek baktın.

Göz yaşları içinde kahraman katiline sert bir yumruk attı. O sırada son gördüğün şeyler bunlardı. Acı içinde derin bir uykuya kaldın.

💛💪🏻💛💪🏻

Gözlerini beyaz ışıkla araladın. Bembeyaz tavan vardı karşında. Hiçbir acı hissetmiyordun. Yataktan kalkıp kapıya ilerledin. Birden içeriye Toshinori girince gülümseyerek ona baktın. Ama o seni geçip arkana doğru koştu. Arkanı gördüğünde nefesin kesildi.

Bedenin yatakta yatıyordu. Yanındaki kalp ritimlerini gösteren monitörde ise ince bir çizgi vardı. Toshinori haykırıp ellerini tuttu. "Ölme! Daha seni sevdiğimi söyleyemedim!"

İçeri doktorlar girip Toshinori'yi çıkarınca sende onunla çıktın. Yanına gidip elini yanağına yasladın. "Bende seni seviyorum Toshinori." Dedin titrek sesinle. Keşke daha önceden söyleseydim diye geçirdin içinden.

Böyle bitmemeliydi. Daha beraber geçirmek istediğiniz çok zaman vardı.

İç çekip kendi bedenine baktın. Bittiğini kabul etmen gerektiğini biliyordun ama edemiyordun. Tekrar Toshinori'ye baktın. Yere yığılmıştı. Koskoca All Might senin için kendinden geçmişti. Aşk buydu işte. En güçlüyü güçsüz, en güçsüzü güçlü yapardı.

Arkandan gelen ışıkla oraya döndüğünde gitme zamanının geldiğini anladın. Eğilip Toshinori'nin saçlarını öperek ışığa girdin. Sizin hikayeniz burda bitmişti. Belki ikinci hayatınızda karşılaşırdınız. Sonuçta her son bir başlangıçtır.

💪🏻💛💪🏻💛

Bu bölüm yaseminx12 'nin isteğidir. Umarım beğenirsin💛

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin