𝘽𝙖𝙠𝙪𝙜𝙤𝙪

3K 210 139
                                    


***

Evet bekliyordun. Neyi mi? Katsuki'nin maid dressli halini. Bir iddiaya girmiştiniz ve o kaybetmişti. Sonucunda ise ona bir gün boyunca ne isterseniz yaptıracaktınız.

Sabırsızlıkla onu beklerken içeri girdi. Kaşları çatıktı. Somurtkan suratıyla yanına gelip eğildi. Dişleri arasından adeta tıslayarak "Ne arzu edersiniz efendim?" dedi.

Gülümsedin. Çok tatlıydı o. "Bana yatağımın üstündeki battaniyeyi, yastığı ve laptopu getir." dedin koltuğa yaslanarak.

Katsuki'nin tepesi atmak üzereyken sakince istediklerini getirdi. Ayağa kalkıp koltuğa yastığı yerleştirdin önce, sonra da Katsuki'yi itip oturttun. Battaniyeyle Katsuki'nin kucağına oturup sıkıca örttün kendinizi. "Şimdi bütün gün bana sıkıca sarıl."

Katsuki şaşırmıştı. Ona eziyet etmeni bekliyordu fakat şimdi bu isteğin onu afallatmıştı. Kaşlarını çatıp kızaran yanaklarını saçlarına gömerek gizledi. "Aptal..." Kolları belini bulduğunda ellerini tutup gülümsedin.

"Benimle çok ilgilenmiyorsun ama ne olursa olsun beni sevdiğini biliyorum Katsuki. İyi ki varsın..." Göğsüne yaslanıp gözlerini kapatmadan önceki son sözlerin onu derinden etkilemişti.

Sen uyanana kadar sana bunca zamandır yaptıklarını düşündü. Her kendine kızdığında kolları etrafında daha koruyucu şekilde sıkılaştı. Bu adam o andan sonra sana daha çok ilgi gösterdi.

***

Katsuki beni hayata bağlıyorsun...



Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin