𝙄𝙯𝙪𝙠𝙪, 𝘿𝙚𝙣𝙠𝙞

2.8K 164 112
                                    

Multimedya: Hikayedeki büyümüş Izuku. İstediğim Fotosunu bulamadım :(

Arkadaşlar yazarınız ölüyor. Ahirette internet çekiyorsa bölüm yazarım, yoksam yok. Sşxkksdkdökd

🥦🥦🥦

Izuku Midoriya:

Elindeki yüzükle gerginlikle oynamaya başladın. Yaklaşık iki yıldır evliliğiniz mükemmel gidiyordu. Fakat az önceki habere kadar. Şehir merkezine bir saldırı olmuştu ve Izuku bir nomuyla dövüşürken bir anda ortadan kaybolmuştu. Defalarca arasanda sonuç aynıydı. Telefonu kapalıydı.

Endişe içini kemirirken salonda bir sağa, bir sola yürüyordun. Saatler geçmesine rağmen hala gelmeyen güzel bir haberle koltuğa çöktün. Gözlerinden yaşlar saatlerdir akmak için direnirken sonunda dökülmeye başlamışlardı.

Ağzından kaçan bir hıçkırıkla elinle yüzünü kapattın. Hıçkıra hıçkıra ağladın. Bazen hıçkırıkların çığlık kadar yüksek olsa da umursamadın. Boğazın artık yanmaya başladığında öksürdün.

Arkanda duyduğun kapı açılma sesiyle hızla döndün. Karanlık koridorda hiçbir şey görünmezken ayağa kalktın. Özgünlüğün iyileştirmeydi bu yüzden bir şey yapamazdın eğer ki kötü biriyse.

Fakat karşındaki iri cüsseli adam salon ışığının aydınlattığı yerde durduğunda kim olduğunu fark ettin. Izuku'ydu bu! Yeni bitmiş göz yaşların tekrar damlamaya başlarken çığlık atıp ona doğru koştun. Hızlıca boynuna atladın. O kadar korkmuştun ki ona bir şey olacağından, daha önce hiç bu kadar korkmamıştın.

Izuku'nun kemikli elleri beline dolanırken gülme sesi duydun. Yüzüne ulaşan büyük eli seni kendine çevirdiğinde, sıcak dudakları anlını buldu. "Bu kadar korktuğunu bilseydim daha önce gelirdim karıcığım." Dedi Izuku.

Geri çekilip hıçkırdın. Göğsüne ardı ardına yumruk attın, fakat işlemediğini biliyordun. "Beni korkuttun! Senden nefret ediyorum!" Diye bağırdın öfkeyle.

Izuku gülümseyip ellerini tuttu. Seni yavaşça koltuğa oturtup önünde diz çöktü. Avcundaki elleri öperek sana baktı. "Özür dilerim karıcığım. Seni korkutmak istememiştim. Sadece gizli bilgiler vardı, bu yüzden basına görünmeden toplantı alanına gitmem gerekti." Dedi sana açıklama yaparak.

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin