Bundan sonra Aizawa gelecek. Denki 19 siz 18 yaşındasınız.
***
On sekiz yaşına gireli saatler oluyordu. Heycandan uyuyamıyordun. Bir an önce Denki'yi görmek istiyordun. Yattığın yataktan hızla kalktın. Pekala yarını beklemeye gerek yoktu! Üstüne hızlıca bir şeyler geçirerek kalktın. Evden çıkarak Denki'yi aradın. İkinci çalışta açıldı telefon. "Efendim pikaçum?" Dedi sana. Evet pikaçu o iken sana diyordu bunu.
Gülümsedin. "Evde misin? Sana geliyorum." Dedin içinde tutamadığın heycanla. Denki sana söz vermişti. On sekiz yaşına girdiğin gün sevişeceğinize söz vermişti. Şimdi heyecandan duramıyordun. Sonuçta ilk sevişmen olacaktı.
"Dur. Sen dışarı da mısın? Konum at ben gelip alacağım seni." Dedi hızlıca. Yorgan seslerinden aceleyle çıktığını fark ettin.
Gülümsedin. Yeni taşınmıştın buraya ve pek tekin durmuyordu. "Hemen." diyerek kapattın telefonu. Konum atıp beklemeye başladın.
Yaklaşık on dakika sonra geldi. İnerek sana sarıldı. "Sabahı bekleyemedin değil mi?" Dedi gülerek.
Omuz silkip elini tuttun. "Hayır." Dedin.
***
Denki'nin evine geldiğinizde açıkçası biraz korkmaya başlamıştın. Gerginlikle Denki'nin elini sıktığında sana sarıldı. "Merak etme. İstemediğin hiçbir şey olmayacak." Dedi saçlarını okşarken.
Açıkçası hiç rahatlamamıştın. Hala gergindin. Denki'nin odasına girdiğinizde herşey topluydu. Bu kadar dağınık olmasına rağmen senin için toplamıştı.
Belindeki eller seni kaldırıp yatağa yatırdı. Üstüne eğilerek saçlarınla oynadı. "Eğer ki istemiyorsan yapmayalım. Sonra da yabiliriz." Dedi gülümseyerek.
Başını iki yana sallayaraj alt dudağını ısırdın. "Şimdi." Dedin.
Denki seni onaylayarak dudaklarına kapandı. Dudaklarınuz birbirini sömürürken Denki'nin eli üstündeki gömleği çıkarıyordu. Üst kısmın çıplak kaldığında sütyeninin serbest bıraktığı yerleri okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfictionBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları