🐙Tamaki🐙

3.7K 177 209
                                    

Bu bölüm Kenma8_kodzume 'nin isteğidir. İyi okumalar. Bilgiler aşağıdadır.

🐙🐙🐙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🐙🐙🐙

Koşarak peşindeki adamlardan kurtulmaya çalışıyordun. Fakat senden hızlıydılar. Tam ara sokaktan çıkıp caddeye ulaşmıştın ki birisine çarpıp geriye savruldun.

Yabancı ani bir refleksle kolundan tutup kendine çekti. "Nereye gitti o küçük orospu!?"

Hızla yabancının yakalarından tutup kendine çektin. Yabancının kapşonlusu kapalı olduğundan dudaklarına yapışıp peşindekilerin seni görmesini engelledin. Yabancıyı o adamlar gidince kendinden ayırdın ama aklında dudaklarının tadı kalmıştı.

Derin bir nefes alıp kapşonlu yabancıya baktın. Kahretsin! Bir kahramanı öpmüştün.

"Ş-şey a-afedersiniz efendim bir anlık oldu." Diyip eğildin.

Karşındaki çocuk utanarak kaçtı. Arkasından şaşkınca baktın. O kadar mı kötüydü seninle öpüşmek. Peşindekilerden kurtulmanın sevinciyle evine doğru sallana sallana yürüdün. Evine bir iki sokak kalmıştı ki peşindeki adamlar önüne çıktı.

Kısık sesle bir küfür savurdun. Geri adımlarken birisine çarptın. Arkandaki adam kollarını sana doladı. "İmdat! Yardım ed-" Demiştin ki ağzını kapattı arkandaki adam.

Çığlık atmaya çalışıyordun ki önündeki adam boğazına yapıştı. "Kes sesini küçük orospu! Param nerde!?"

Kesik kesik nefes alırken hareket edemiyordun. Daha da boğazın sıkılınca boğukça inledin. Gözlerin acıdan yaşarmıştı.

Birden boğazındaki ve belindeki eller çekilince yere çöküp derin derin nefesler aldın. Başını kaldırdığında o yabancı olduğunu gördün. Kollarının çıkan ahtapot kollarıyla adamları hırpalıyordu.

Sırtını duvara yaslayıp gözlerini kapattın. Öksürmüştün ki üstüne düşen gözlerle gözlerini açarak geri çekildin.

"U-um k-kormana gerek y-yok." Dedi yabancı utangaç sesiyle.

Ona bakıp yerden kalktın. "Teşekkür ederim. Sen olmasan işim bitmişti." Dedin minnettar sesinle.

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin