𝘽𝙖𝙠𝙪𝘿𝙚𝙠𝙪 𝙆𝙞𝙙

1.9K 113 106
                                    


***

Gözlerin kapandı kapanacaktı az daha. Brokoli kafalı baban bir yandan sırtını yavaşça sıvazlıyor, bir yandan da seni sallıyordu.

Dört yaşındaydın. Geçen yıl evlatlık edinilmiştin Katsuki ve Izuku Bakugou tarafından. Şimdi ise huzurlu nir hayatın vardı. Babanın kucağında bir elinle beyaz tavşanını sıkıca tutmuş, diğer elinle de babanın gömleğini sıkıca tutmuştun.

Küçük ağzın esnemek için aralandığında emziğin düştü, fakat baban özgünlüğüyle hızlıca tuttuğunda yerle buluşmadı.

Sessiz odanda sadece Izuku babanın senin için söylediği ninni duyuluyordu. Sesi sana öyle yumuşak geliyordu ki gözlerin kapanmak üzereydi. Henüz Katsuki baban eve gelip seni öpmediği için direnmeye devam ediyordun.

Elbette bir süre sonra dayanamadın ve uykuya daldın. Babanın tatlı kokusu, yumuşak dokunuşu ve güvenli kollarında rahatça rüyalarını görüyordun.

Ta ki odanın kapısı açılana kadar. Yeni gördüğün rüyadan küçük bedenin sıçrayarak uyandı. Gözlerin panik ve korkuyla etrafta gezinirken Izuku baban hafifçe çeneni tutup gülümsedi sana. İşte bütün korkunu gidermeye yetmişti.

"Oh! Küçük kraliçe patlama cinayetim ben öpmeden uyuya mı kalmış?" Katsuki babanın keyifli sesiyle görüş açına girmesine gülümsedin. Minik ellerini uzatıp yüzüne dokunmaya çalıştın.

"Kacchan! O bir bebek ona böyle seslenmemelisin. Yanl-" diyerek Katsuki babanı azarlayan Izuku baban öpücükle susturulmuştu.

Kıpkırmızı olan Izuku babana bakıp hevesle ellerini salladın. Çilek gibi görünüyordu şimdi. Katsuki baban saçlarına bir öpücük kondurup elini okşadı. "Hadi bakalım ufaklık. Kardeş istiyorsan erken uyu ve babanla bize izin ver." Dedi sırıtarak.

Anlamaz şekilde baksanda Izuku babanın saatler kucağında zor daldığın uykuya şimdi saniyeler içinde dalmıştın. Garip bir şekilde Izuku baban seni hep rahatlatırken Katsuki baban uyumana sebep oluyordu. İkisiyle birlikte uyuduğun geceler en huzurlu gecelerin olurdu.

"Küçük bebeğimize bak Kacchan. O çok tatlı." Izuku babanın sevimli sesi duyduğun son şeyler oldu ve uykuya daldın. Katsuki babanın seni uzun bir süre kucağında uyuttuğu güzel bir uykuydu...

***

Herkese iyi geceler.

Aniden böyle bir senaryo geldi. Bende yazayım dedim.

Acaba BakuDeku çocuğu olduğumuz bir kitap yazmalı mıyım? Siz ne dersiniz?

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin