Şişe fantezisinin devamıdır. :D***
Gözlerini yüzüne çarpan ışıkla açtın. Etraf karanlıktı ve üstünde sadece sevişirken bayıldığın yakışıklıya ait bir gömlek vardı. Pekala bunu beklemiyordun.
Yataktan kalkmak istediğinde bir şey fark ettin. Sol ayak bileğinde bir zincir bağlıydı. Hızlıca zinciri çekiştirdin.
Seni sikerek bayıltan bu adamın gerçekten seni kaçıracağını hiç beklememiştin. "Siktir! Seni piç kurusu! Şaka mı lan bu?!"
Kapı sertçe açıldığında mavi parlak gözler onu karşıladığında özgünlüğünü aktif etti. Ayağındaki zincir parçalandığında mavi gözlü adam ışığı açtı. "Oi! Oi! Oi! Uyanmışsın küçük fare." dedi eğlenerek.
Yumruklarını sıktın. Sana bir şey yapamayacağını biliyordun. Özgünlüğün bunu engelleyecekti. "Vay! Sen Endavor'un ölen piçi değil misin?" dedin alayla. O sana fare diyorsa karşılığını alacaktı.
Etrafa bakıp bileğini çekiştirdin. "Çıkar şunu!" dedin sinirle tıslayarak.
Dabi ateşlerini üstüne fırlattığında hareket etmedin. Bir kere ölmüştün, ikinci kere ölmeyecektin. "Seni fahişe!"
Ateşler kıyafetlerini yakarken çıplak kaldın. Ateşler bittiğinde iç çekip kalktın. Zincir erimişti. Ellerini çıplak beline koyup tek kaşını kaldırdın. "Ciddi misin salak? Shigaraki'den daha zeki bir ekip beklerdim." Diyerek kapıya ilerledin.
Dabi'nin yanından geçerken süzdün onu. Elini çenesine koyup kendine çektin. "Tanrım... Shigaraki ile tanışmasaydım seninle sevişmek isterdim. Ateşlerini sekste çok iyi kullanabilirsin."
Yüzünü itip koridorda ilerledin. Gördüğün ceketi gibip belindeki kuşağı bağladın. Bar kısmına geçip arkandan gelen Dabi'yi umursamadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfikceBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları