𝙄𝙯𝙪𝙠𝙪

2.4K 155 44
                                    


Regl oldum sapıklaşmama az kaldı. Libidom yükselene kadar azcık soft yazayım dedim.

***

Küçük Izuku elini tutarken gülümsedin. Sana bir süprizi olduğunu söylemişti ve sende onu takip etmeye başlamıştın. Ormana götürmüştü seni. Etrafınızı kaplayan ağaçlar, aralardan sızıp, Izuku'nun gülümsemesine düşen ışıklar oldukça hoşuna gitmişti fakat hediye bu değildi.

Biraz sonra Izuku durup sana döndü. "G-gözünü kapatabilir misin? Süprize geldik." Dedi heyecanla.

Küçük ellerinle gözlerini kapatıp seni yönlendirmesine izin verdin. Biraz yürüdükten sonra seni durdu. Bir kaç hışırtıdan sonra konuştu Izuku. "Gözlerini açabilirsin." Dediğinde açtın gözlerini.

Çiçeklerle kaplı bir yere getirmişti seni. Elinde tuttuğu papatyadan yapılmış yüzük çok güzel duruyordu. Utanarak gülümsemesi ise seni senden almıştı. "Ş-şey... Benimle e-evlenebilir misin?"

Küçük gözlerini bir kaç kez kırpıp gülümsedin kocaman. "İsterim! Evlenelim!" Olduğun yerde zıpladığında Izuku mutlulukla gülümsemişti. Onunla evleneceğini bilmek içini rahatlatmıştı.

***

Belindeki eller seni yönlerdirdiğinde kapalı gözlerine rağmen düzgün adımlar atarak ilerlemiştin. Bir süre sonra belinden tutan sevgilin seni durdurup belini bırakmadan önüne geçti.

Bir kaç hışırtı duyuyordun sadece. Yanağına  koyulan el yüzünü okşayarak göz bandına gitti. Nazikçe bandı çıkardığında gözlerini kısıp baktın.

Karşındaki Izuku gülümsüyordu. Elindeki papatya desenli yüzük ve yıllar önceki gülümsemesi vardı. "Bunu yıllar önce yapsam da tekrar duymak istiyorum." Diyip yere çöktü. Elini tutup yumuşakça okşarken sana gülümsedi. "Benimle evlenir misin?"

Gülümseyerek boynuna atladın. Cevabın belliydi. Kim bir numaralı kahramanı red ederdi ki?! "Tabiki evet!"

Beline yerleşen eller seni havaya kaldırıp etrafta döndürdükten sonra aklını başından alan dudaklar dudaklarına kapandı...







Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin