𝙄𝙯𝙪𝙠𝙪

1.8K 135 193
                                    

Şöyle bir şey söylemek istiyorum. Kitabımın sırf cinsellik için okunmasından rahatsız oluyorum. Bu yüzden artık yazmayacağım muhtemelen. Eğer ki kitabımı cinsellik için okuyorsanız terk edin kitabımı lütfen.

Ben bu kitabı ilk başta shifting deneyen veya onları hissedip mutlu olmak isteyenler için yazmıştım, fakat uzun süre sırf okunsun diye smut yazdım. Şimdi bu yaptığımdan utanıyorum ve daha fazla yazmayacağım.

Üzgün değilim. Kitabı cinsellik için değil, shifting ya da karakterleri kendine yakın hissetmek için okuyanlara teşekkür ederim. İyi ki varsınız. <333

***

Dudaklarının arasından aldığın kesik nefesler senin zamanının az kaldığını gösteriyordu. Elindeki All Might'lı anahtarlığa bakıp gülümsedin.

Izuku, sana herşeyi veren adam. Mutluluk, güç, cesaret, gelecek. O bir anda hayatına büyük gülümsemesiyle girip seni mutlu etmişti. Izuku en kötü zamanında seni gülümsetmişti...

Neden ölüyordun? Hepsi ailenin suçuydu...

En başa dönmek gerekirse her şey yarım saat önce başlamıştı. Ailen çalıştığı için yemekleri sen yapıyordun ve elinden gelenin en iyisi için çabalıyordun.

Yine böyle bir gündü o günde. Ta ki annen eve gelene kadar. Neden et yemeği yapmadın diye söylenmiş, bütün hevesinin kaçmasına sebep olmuştu. Salona giderken seni aşağılaması, sözleriyle iğnelemesi ve daha fazlası...

Elindeki salata kesmek için tuttuğun bıçağı daha sıkı kavradın. Dişlerini sıktın. Her gün böyleydi ailen. (A ben...) En son dayanamadın ve göğsüne sertçe soktun. Bu aniydi. Yapmak istediğin bu değildi senin... (Keşke yapacak cesaretim olsa.)

Seni mecbur eden ailenin çığlıkları evde yankılanırken gözlerini kapattın. Bitmiş miydi? Bitmek üzere miydi? Hayır, daha çekeceğin çok vardı...

***

Gözlerini yavaşça araladığında hastanede olduğunu fark ettin. Yan tarafında da Izuku vardı. Ailen yoktu. "Izuku..."

Dudaklarından çıkan ses onun yerinden fırlamasına sebep oldu. Dolu gözlerle baktı sana. Boynuna sıkıca sarılıp hıçkırdı. "Yapma! Sensiz bırakma beni lütfen..."

Ellerin onun kollarını bulduğunda konuşmaya devam etti. "Her şeyi yaparım. Lütfen beni terk etme. Gitme..."

Gözlerinin dolduğunu hissettin. Aptal mıydın? Sırf birileri yüzünden seni bekleyenleri mi bırakacaktın? Değmez, gerçekten değmez. Bunu fark ettiğinde Izuku ile ağlamaya başladın.

O nerdeyse seni kaybettiği için, sende nerdeyse onun gibi birisini bıraktığın için...

***

İntihar düşünceniz varsa sakın yapmayın. Emin olun ki bir evrende sizi bekliyorlar. Yaşamak için onlara tutunun, onların size ihtiyaçları var. :)




Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin