Bu bölüm pikaminarichuu 'nun isteğidir.
❄🔥❄
Gözlerini aralayıp beyaz tavana baktın. Dün gece pek uyuyamamıştın çünkü sevgilini beklemiştin. Annesinin yanına gittiğini biliyordun ama onu yine de merak ediyordun. Yattığın yataktan kalktın. Yavaş adımlarla boş evde dolaştın. Belki bir umut gelmiştir diye.
Mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladın. Acıkmıştın bu yüzden çabuk bir şeyler hazırlamak istedin. Bir an gözlerin bir yere dalınca bıçak elinden kayıp aşağı düşerken refleks olarak sivri ucunu tutup avcuna batmasını sağladın.
Elin çok acıdığı için üstüne hırka alarak evden çıktın. Arabayı sürmekle uğraşmamak için taksiye binip hastaneye gittin.
❄🔥❄
Elinde sargıyla eve girdiğinde resmen evin altı üstüne gelmişti. Acaba hırsız mı girmişti? Hala içeride olabilir miydi? Kapının yanındaki ayakkabı çekçekini alıp yürümeye başladın. Tam o sırada koridora Shoto çıkmıştı. Seni görünce rahatlamış gibiydi. Hızla yanına gelip sana sarıldı.
Uzun bir süre sarıldıktan sonra geri çekildi. "Nerdeydin?"
Sargılı elini kaldırıp gösterdin. "Ufak bir mutfak kazası."
Bakışları gölgelenirken başını eğdi. "Özür dilerim. Senin yanında olmam lazımdı."
Gülümseyerek ona baktın ve sağlam elini yanağına koyarak kendine çevirdin bakışlarını. Sana döndüğünde saçlarını kaldırıp yara izinin üstünü öptün. "Üzülme yarı çilekli dondurmam. Benim sakarlığımdı."
Gülümseyerek dudaklarına yapıştı ve uzun bir anı başlattı.
❄🔥❄
"Yani önce yumurtayı haşlıyoruz." Dedin üstü çıplak altında sadece eşofman olan sevgiline bakarak.
Üstünde olması gereken tişört şu an senin bedenini örtüyor, nerdeyse dizlerine kadar geliyordu. Sevgilin elindeki yumurtaları da yapıp ramenin üstüne koydu ardından bacaklarına baktı. Yemek yapmadan önce seni tezgaha oturtmuştu. Şimdi ise bacaklarını dizlerinden tutup ayırdı.
Bacaklarının arasına girip seni kendine çekti. Sertliğini sana yaslarken başını boynunda yaptığı morluklara gömdü. Uzun bir zaman yatakta kalmıştınız, bu yüzden vücudun sızlıyordu.
Dudaklarını yalayıp kollarını onun boynuna doladın. "Shoto~" Dedin davetkar sesinle.
Karşılığında alt tarafında daha çok baskı oluşurken kıkırdadın. En ufak hareketinle azıyordu, bu da senin hoşuna gidiyordu. Kulağına yaklaşıp tekrar aynı davetkar ses tonuyla konuştun. "Balım~ yemek yememiz lazım." Dedin.
Vücudu kasıldı sevgilinin. Ellerini göğsüne koyup ittirdin onu. Oturduğun yerden atlayıp dolaptan meyve suyu çıkardın. Meyve suyunu bardaklara doldururken arkadan sana sarıldı. Gülümseyerek onu görmezden geldin.
❄🔥❄
Yemekten sonra salona geçmiş oturuyordun. Sevgilinde başını dizlerine koymuş, karnını okşamanı izliyordu. Kaslı karnına eğilip küçük küçük öpücükler kondurdun. Geri çekildiğinde sevgilinin kızardığını gördün.
Yanağını okşayarak yara izine götürdün elini. "Balım~" Dedin tutkulu sesinle. Ardından karnındaki elini yavaş yavaş aşağı götürdün okşayarak. (YAZAR:UTANIYORUM)
Shoto aniden kalkarak seni kucağına çekti. İyice sertleşmiş erkekliğine seni bastırırken, dudaklarını ısırarak öpmeye başladı.
Kalçalarını hafifçe ona sürterken öpüşüne karşılık verdin. Gecenin geri kalanı senin he Shoto'nun zevk dolu inlemesiyle geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfictionBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları