***Gözlerin açılmamak için direniyordu. Yine bir güne başlamıştın ve bu sefer yanında Shoto'yu bulamamıştın. Hızlıca doğrulup etrafına baktın.
Karşındaki dolaptan elbiselerine bakan Shoto'yu gördüğünde derin bir nefes alıp kalktın.
Beline doladığın kollarından sol tarafın ısınırken sağ tarafın üşümüştü. Çok yönlü klimayla aşk yaşamanın avantajları...
"Oh! Uyandın mı?" Sana döndüğünde elindeki beyaz ve kırmızı elbiselere göz gezdirdin.
Gülümseyerek sevgiline baktın. "Aşkım? Ne yapıyorsun elbiselerimle?" Konuşurken ona biraz daha yaklaşıp yanağına öpücük kondurmuşsun. Sol tarafından öptüğün için dudakların ısınmıştı.
Elindeki elbiselere bakıp sana döndü. "Dün gece eve geç geldin. Eğer elbiseni seçersem daha çok uyuyabileceğini düşündüm." Sen bir şirkette Ceo idin. Kahraman olmak isterdin ama bunu gerçekten yapabilecek yürekten savaşan insanlara bırakmayı seçmiştin.
"Todo çok tatlısın." Boynuna daha sıkı sarılıp öptün yarasını. Bunu sevdiğini biliyordun. "Ayrıca dün geç saate kadar çalıştım çünkü bugün senin izin günün ve ben işlerimi bitirdiğim için seninle vakit geçirebilirim diye düşündüm."
Elindeki elbiselere bakıp sana döndü. "O zaman seçmeme gerek yok mu?"
Kahkaha atmak istiyordun fakat bunu yapmayıp kıkırdadın. "Hayır bebeğim gerekmiyor."
Elbiseleri geri yerine astı sevgilin. "O zaman uyuyabilir miyiz?" Sana döndü ve sol eliyle belini tuttu. Eli ısınırken belinin kıvrımlarını okşuyordu.
Göz altlarını okşadın sevgilinin. Yorgun gözüküyordu. "Olur tabiki! Hatta bugün birlikte yatakta kalıp vakit geçirelim mi?" dedin gözlerini öperken. Yorgun olmasını sevmiyordun.
Sana başını sallayıp yatağa ilerledi. Yeni fark ettin ki senin doğum günü hediyesi olarak aldığın kedili pijamaları takıyordu.
Yanına ilerleyip yatağa girdin. Birlikte yatakta ısınırken boydan boya cam olan aynadan yağan yağmuru izlediniz. Todoroki'nin başı göğüslerinde elleri belindeydi.
Usul usul saçlarını okşuyordun. Göğsüne vuran sıcak nefesi tembel bir günün en güzel yanıydı. "Hey! Bebeğim bir şey sorabilir miyim?" dedin hala saçlarını okşarken.
Todoroki uykulu gözlerini sana çevirip baktı. Uykusu olduğu için gözleri kedi gibi kısılmıştı. "Efendim bebeğim?"
Dudaklarını yalayıp sırıttın. Doğrulup yüzünü avuçladın. "Endavor'un suratındaki ateşler yanarken su sıkarsak söner mi?" Belki de hayatında sorduğun en saçma soruydu.
Shoto gözlerini daha da kısarak yana döndü. "Bu denenmesi gereken bir deney."
Göz göze geldiğinizde ikinizde yataktan fırladınız. Gidip birilerini sinirlendirmeniz gerekiyordu!
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha × Reader || Tamamlandı
FanfictionBoku no hero Accademia karakterleri ×Y/N olayları