𝙈𝙤𝙣𝙤𝙢𝙤, 𝙎𝙝𝙞𝙣𝙨𝙤𝙪

3.7K 190 54
                                    

Bir anda aklıma geldi. Öylesine yazılmış bir şey.

***

Elindeki kitabı sakince okuyordun. Saat çoktan gece yarısını geçmişti. Başını çevirip gökyüzüne baktın. Ay ışığı sana doğru vuruyordu. Yüzüne vuran ay ışığıyla daha güzel duruyordun. Hafifçe gülümsedin. Şu an bu ışıkta Monomo'yla olmak için herşeyi verebilirdin.

Derken bir ses duydun. Yüksek bir sesti. Hızlıca yataktan kalkıp balkona çıktın. Monomo tam karşında duruyordu. Sen şaşkınlıkla ona baktığında sana gülümsedi. Her zamanki alaycı gülüşünün aksine mahçup bir gülümseme vardı.

Ona kıkırdayıp elini tuttun. "Bende seni düşünüyordum. İçeri gelmek ister misin?" Dedin onun için dünyadaki en güzel gülümseyle.

Monomo başını sallayıp içeri ilerledi. Senin yatağına girdiğinizde sen kitabını okumaya başladın. Monomo ise seni izlemeye. "Hey aptal. Seni seviyorum." Diyerek beline sarıldı Monomo.

Gülüp kitabı kapattın. Onun yüzüne yaklaşıp dudağına ufak bir öpücük kondurdun. "Bende seni seviyorum deli herif." Dedin. Elin o uyuyana kadar saçlarında gezdi. Yumuşacık saçlarında ki ellerin onu uyutmaya yetmişti.

***

Mutfakta Shinsou için yemek hazırlıyordun. Evleneli üç ay olmuştu bile. Her akşam rutin bir şekilde eve gelir sana sarılır ve uyurdu. Bu akşam ise yemesi için bir şeyler hazırlamıştın. Çalan kapıyla hızlıca gidip açtın.

Shinsou normalden daha tuhaf bir yüz ifadesiyle sana kısa bir bakış atıp odaya ilerledi. Konuşmana fırsat bile vermemişti. Kulaklarına dolan kilit sesiyle yutkundun. Kim onu üzmüştü?

Mutfaktaki yedek anahtarı alıp odaya ilerledin. Kapıyı açıp yavaşça içeri girdin. Shinsou çıplak sırtıyla yastığa yüzünü gömmüş uyuyordu. Yanına gidip oturdun. Anında kolları belini bulurken saçlarını okşadın. Göz yaşları pantolonunu ıslatırken konuştun. "Şşt. Her şey geçecek. Ben burdayım bebeğim." Dedin yatıştırıcı bir sesle.

Başını kaldırıp boynuna gömdü. "Evet geçecek." Dedi yorgun sesiyle. Bunu kim yaptı bilmiyordun ama bildiğin bir şey vardı. Shinsou'nun kalbinin çok kırıldığıydı.

"Sana şarkı söylememi ister misin bebeğim?" Dedin mırıldanarak. Karşılığında aldığın baş sallamayla gülümsedin.

Şarkıya girdin hafif bir tonla. Ta ki Shinsou uyuyana kadar hiç durmadın. En sonunda uyuduğunda üstünü sıkıca örtüp giyinmeye kalktın. Kim üzdüyse bu gece onu halletmen gerekiyor.







Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin