🎤Mic 🎤

3.1K 122 114
                                    

Küçük bir duyurum var. Bundan sonra bölümlerde bir kişilik ve isim vericem. Yoksa zor oluyor arkadaşlar. 😖

Bu bölüm yaseminx12 'nin isteğidir.

Bilgiler burda yazıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bilgiler burda yazıyor. İyi okumalar.

🎤🎤🎤

Yine bir dersten çıkmıştın. İç çekerek kitabına gömüldün. Sınıfta sana kötü davranılmasa da dışlanıyordun. Kulaklarını kapatıp çığlık atmak, bağırarak ağlamak istiyordun.

"Ben hala onun nasıl böyle bir şey yaptığını anlamıyorum. Oysa ki iyi kızdı."

Senin hakkında konuşuyorlardı yine...

Ayağa kalkıp sınıfından çıktın. 4-B de okuyordun. O kadar kötü değillerdi ama yine de seni dışlıyorlardı elinde olmayan nedenlerden.

Başını eğerek yürüdün. Bahçeye çıkıp kimsenin görmediği bir yere gittin. Yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladın. Onlar fark etmese de böyle olması seni içten içe öldürüyordu.

Hıçkırarak ağlarken arada nefesin kesilmeye başladı. Ağlamaların şiddetlendiğinde birisi yanına geldi. "Mic'ten bile daha seslisin." Hızla gelen kişiye döndüğünde seni ruhsuz bakışlarıyla Aizawa sensei karşıladı.

Burnunu çekip ağzını elinle kapatarak kendini durdurmaya çalıştın. Başaramayınca daha çok ağladın. Zayıf olmana ağladın, kendini tutamamana, aşık olduğun kişiye, ona ulaşamayacağına.

Aizawa sensei başını okşadı yavaşça. "Ağlama çocuk." Nasıl yaptı bilmiyorsun ama iki kelimesiyle sakinleştin.

Aizawa senseiye baktın gözlerini silerek. "Sensei... Hiç olmaması gereken ama elinizde olmadan olan bir durumda kaldınız mı?" Dedin merakla.

Sana baktı sessizce. "Evet."

"Peki ne yaptınız? Dışlandınız mı?"

Yerinden kalktı Aizawa sensei. Sende onunla kalktın. "Biraz konuşalım çocuk."

Ormana doğru ilerlediniz. Şimdilik bir şey demedi diye düşünürken Aizawa sensei konuştu. "Okuldaki dedikodular doğru mu?"

Yutkunup durdun. "Iıı-" Daha ne diyeceğini bile bilemezken Aizawa sensei tekrar konuştu.

Mha × Reader || TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin